Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik snap je, heb ook altijd het idee dat iedereen rondom mij traag stapt (of ik natuurlijk gewoon te snel).

En je mag de drugs niet laten liggen?

Ik vermoed van niet, wat een dilemma ik neem die drugs wel. Dan voelt de dreiging verder weg.

3 likes
  • Rest van je leven constant buikpijn hebben
  • Rest van je leven constant hoofdpijn hebben

0 stemmers

• Altijd enkel op het forum geraken op je mobiel
  • Altijd enkel op het forum geraken op je laptop

0 stemmers

1 like
    • Onderga een geslachtsoperatie om een seksuele relatie te kunnen hebben met mensen tot wie je je aangetrokken voelt.
    • Blijf zoals je bent maar loop het risico op vervolging, gevangenisstraf of zelfs de doodstraf door een seksuele relatie te hebben met mensen tot wie je je aangetrokken voelt.

0 stemmers

Klinkt extreem, right?
In Iran worden homoseksuelen onder druk gezet om een geslachtsverandering te ondergaan omdat homoseksualiteit illegaal is volgens de wet. Deze geslachtsverandering wordt grotendeels vergoed door regering. Ik ben erg benieuwd wat jullie zouden kiezen?

9 likes

Wow dat wist ik niet. Wat heftig. Ik denk dat ik er dan zelf wel voor zou kiezen om een geslachtsoperatie te ondergaan. Het is zo bizar dat je daar dan eigenlijk op beide manieren niet de mogelijkheid hebt om gewaardeerd te worden voor wie je bent.

Hm ja dat is ook weer zo. Misschien is het dan inderdaad beter om wel helemaal jezelf te zijn, ondanks dat je dan wel een kans loopt dat je daarvoor gestraft wordt.

1 like

Ik heb gekozen voor blijven zoals ik ben maar dat is ook omdat ik weinig waarde hecht aan seks maar eigenlijk is het allemaal ziek.

1 like
  • In je droomhuis wonen, Maar je woont dan in een buurt waar dag en nacht kapot veel lawaai is.
  • In een klein vervallen huisje wonen, maar dan wel op je droomlocatie. Met leuke buren enzo

0 stemmers

Mijn droomhuis heeft hele goede isolatie :wink:

2 likes

Maar toch hoor je de herrie.

24/7 dan met een noise cancelling koptelefoon rondlopen. Lekker een silent disco met je lover houden. :stuck_out_tongue:

Dat zit 24/7 echt niet lekker.

Dan is het niet mijn droomhuis :disappointed_relieved:

1 like

Elke keer als ik een paar uur niet online geweest ben dan hoop ik dat er weer een heleboel gepost is hier! Zelf ben ik echt heel slecht in ze zelf verzinnen, maar keep 'em coming!!!

2 likes
  • Nooit meer je benen ontharen
  • Nooit meer down under ontharen
  • Nooit meer je oksels ontharen

0 stemmers

Shiiiiittt deze is moeilijk!

1 like
  • The Beatles
  • The Rolling Stones

0 stemmers

• Je mag alleen nog maar binnen Nederland op vakantie, maar wel meerdere keren per jaar 2 weken achter elkaar.
  • Je mag 1x in het jaar een verre reis maken van 3 weken. Dit is dan de enige vakantie van het jaar.

0 stemmers