Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Het gaat bij beide opties om een groot bord avondeten

• Elke dag iets moeten eten wat je superlekker vind maar wel 1 kilo aankomen
  • Elke dag iets moeten eten wat je supervies vind maar wel 1 kilo afvallen

0 stemmers

Obviously kan dit niet je hele leven doorgaan, maar laten we zeggen een lange tijd :stuck_out_tongue:

Ik vind dit nog een luxeprobleem hahaha ik ben echt nog nooit 3 weken of 2 x per jaar op vakantie geweest

11 likes

Als je vaker iets eet wat je vies vind wen je er wel aan denk ik? Plus het is makkelijk afvallen.
( ik vind spagheti vies… ik denk dat dat voor sommige mensen echt een droom is , om 1 kilo per keer af te vallen met spagheti)

2 likes

Ja,
Maar met vies bedoelde ik eerder iets waar je echt kotsneigingen van krijgt. Ik kan bijvoorbeeld écht geen olijven binnen krijgen. Maar misschien heeft niet iedereen zoiets haha

1 like

Ja dat heb ik met rosbief en serranoham.

:nauseated_face:

Ik lever graag luxe dilemma’s! :unicorn:

• Je moet altijd en overal voor de rest van je leven een rugzak dragen. Als je niet naar binnen mag met een rugzak dan kun je er dus niet meer heen (bijv. sommige bioscopen).
  • Je mag nooit meer een onderbroek/hipster/string aan. Ook niet als je ongesteld bent.

0 stemmers

• Softijsje met discodip
  • Softijsje met chocodip
  • Plain softijsje
  • Geen softijsje

0 stemmers

Effe easy.

1 like
  • Met je beste vriend/vriendin naar bed gaan, ook al heeft hij/zij een relatie. Eenmalig.
  • Op een avond met vijf random gasten naar bed gaan. Let op: daar word je schraal van :joy:

0 stemmers

• Lipton
  • Fuzetea
  • Nestea (als je deze kiest ga je op negeer muhaha)

0 stemmers

1 like
  • Een week lang alleen maar (neger)zoenen (sorry wat is de nieuwe naam???) mogen eten. En echt niets anders.
  • Een week lang alleen maar ijsbergsla mogen eten. Geen saus, niets anders.
  • Een week lang alleen maar paprika wokkels mogen eten. Niets anders!

0 stemmers

Zet me maar op negeer Nestea is nostalgie en life.

4 likes

@monkeyslut drankje is anders hoor. Nestea ice tea green was goor. Fuzetea ice tea green met mango is life.

Omg dan maar 5 random gasten, hele vriendschap gaat dan naar de klote als ik eraan denk alleen al gatverdamme HUILON.

2 likes

1 like
  • Een leuke baan met weinig salaris, je kan net rondkomen maar je geld is altijd op aan het einde van de maand
  • Stomme baan met veel salaris, je kan alles kopen wat je wil en hoeft nooit na te denken over de prijs van iets

0 stemmers

Jaa hoor weer verkeerd gestemd. Ik maak toch al nooit m’n telefoon schoon dusja.

2 likes

Telefoon schoonmaken doe ik toch al… af en toe… :redface:

2 likes
  • Alles met je handen eten
  • Alles met stokjes eten

0 stemmers

Hmm :thinking: had eerst stokjes maar toen dacht ik: chips. Dus toch maar veranderd. Ik kan chips niet opgeven.

1 like