Ik mag Geert niet maar aangezien ik door een andere poll al met hem naar de efteling ga, kan ik ook wel even snel met hem zoenen in de droomvlucht.
En hem daarna uit het mandje kieperen.
Hahahaha!
Ja goed plan, ff tongen is zo gebeurd. Ik weet m’n keuze.
haha maar het is hetzelfde alleen is Y-grec frans
Ja ik kwam daar een tijdje geleden (maar wel heel laat) achter. Sindsdien zeg ik nooit meer Y-grec, want dat vind ik stom. (Zei ik al bijna nooit eigenlijk, als ik m’n naam spel dan doe ik griekse Y)
zeg je
- Jus d’orange
- Sinaasappelsap
0 stemmers
Ik mis de optie sjuderans.
In mijn hoofd is jus versgeperst en komt sinaasappelsap uit een pakje.
#teamappelsiensap
Ja inderdaad! zo gebruik ik het ook
#teamjus’orange/sjuderans.
Ik heb vroeger nooit sinaasappelsap geleerd te zeggen, m’n ouders zeiden altijd jus d’orange en een vriendin van mij die bij logopedie zat om haar slissen werd op straat altijd gevraagd om sinaasappelsap uit te spreken en dan uitgelachen dus heb er niet zulke goede ervaringen mee haha.
Wow ben echt verbaast over dit resultaat
Tja, ik heb niet echt super opvallende haren op mijn benen…
Ja daar zal het wel mee te maken hebben idd
Ik heb het idee dat mensen gewoon niet zo gecharmeerd zijn van de combinatie ongewassen, pijpen en donald trump.
Misschien nog proberen als er iets zwaar negatiefs tegenover staat als je het niet doet
Mijn leven kan niet perfect en gelukkig zijn als een van mijn herinneringen het pijpen van een ongewassen Trump is.
Ik denk Melania trump ook voor deze keuze heeft gestaan
Ik mis ook het hippe, nonchalante ‘jus’.
hahha ik las “wereldberoemd en ongelukkig” vs “wereldvrede maar jij bent ongelukkig” en dacht “ja wereldberoemd natuurlijk, dan maar ongelukkig en geen wereldvrede”. oeps. ALLES VOOR DE FAME.
- Wereldberoemd en ongelukkig
- Wereldvrede en ongelukkig
0 stemmers
(heb voor jullie de poll aangemaakt die ik dacht te lezen)
Ik vind snot eigenlijk helemaal niet vies