Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik denk dat het merendeel toch wel voor oorsmeer als viezer kiest. Ik ken in ieder geval weinig mensen die oorsmeer eten. Snot daarentegen…

2 likes

Buikje maar wel een goede reet en daar niets aan kunnen veranderen is echt story of my life.

5 likes

Als je verbaasd bent over het aantal wat kiest nooit meer benen ontharen, ja je draagt toch bijna altijd een lange broek toch? Ik scheer die dingen soms heel slordig. Als ik iets korts aandoe kijk ik ff maar dan nog, dan zitten er maar wat haren op m’n benen echt kan me niks schelen gewoon. Bikinilijn en oksels wil ik juist superglad. Wat had jij gekozen dan? Ben wel benieuwd omdat jij toch een laserbehandeling gaat doen?

'k dacht dat iedereen voor oksels zou kiezen, lekker klein oppervlak. En ik vind okselhaar wel mooi juist altijd, terwijl ik donker beenhaar niet mooi vind (en bikini lijn al helemaal niet).
Ik ga zelf idd bikinilijn laten laseren, okselhaar laat ik altijd al staan ook haha

Oh ik heb zelf heel weinig beenhaar wat ook vrij lichte haren zijn op licht getinte benen. Mijn oksels daarentegen zijn echt zwarte haren en ook best veel volgens mij? (Geen vergelijkingsmateriaal) echt NIKS charmants aan :nauseated_face: en ik voel me heel vies als ik dat laat groeien. :anguished: met behaarde benen heb ik dat gevoel niet. Vind het wel cool dat je dat laat staan haha. Is bij mij echt geen gezicht hoor.

Ja ik ben echt hairy all over the place :stuck_out_tongue: maar zoals iemand al eerder zei je voorkeur zal wel afhangen van je haargroei !

ja ik krijg soms wel opmerkingen van basic boys met te veel haargel maar das wel een goeie filter op zich.

3 likes

Ik hoef niet persee wereld beroemd. Ik wil alleen een speciale aflevering die helemaal over mij gaat bij dwdd na mijn dood.

10 likes

of als je nog leeft, net zoals bij Marco Borsato in huis :joy:
Meest trieste aflevering van dwdd ooit

4 likes

Ja maar dat zie ik niet als pubic hair haha. Gewoon beenhaar als in normale haargroei zoals je die ook op onderarmen hebt. Heb hier dus wel aan m’n eigen beenhaar gedacht he, dat stelt echt heel weinig voor. Maar nooit meer oksels of bikinilijn whaaa nee.

Ik wil met allebei!!! Maak een optie 3 kan niet kiezen

1 like

Ja idd wat @Jumpsuit al zegt, beenhaar vind k niet vies ofzo, is gewoon haar net als armen niks mis mee. Bikinilijn ziet alleen m’n vriend en die zou na uitleg ook wel begrijpen dan ik dan oksels had gekozen. Of als ik het niet kon uitleggen denk ik dat bij echte liefde schaamhaardracht geen rol meer speelt.

Oeeeh deze ga ik in de gaten houden. Anders stuur ik Janine op de foute stemmers af.

13 likes
  • Tattoo van een dolfijn
  • Tattoo van een vlinder

0 stemmers

Hahahhaha nice one

2 likes

Wow stel je voor dat Marco dan uit het niks “IK BEN BINNEEEN” zingt…

42 likes

Onee shit het was RTL late night je hebt gelijk. Maar zegt weer genoeg dat ik de twee blijkbaar door elkaar haal.

1 like

Maar dan heb je dus wel een tattoo van een lul… ja hoe leg je dat uit. Wat zou makkelijker uit te leggen zijn… een tatto van een lul of van trump. Als ik zeg mag kiezen waar dan toch maar de lul denk ik

1 like

Bij beide heb je een tattoo van een lul😜

20 likes

de rest van je leven alleen nog maar

• zoet
  • hartig

0 stemmers

Je mag alleen nog maar één van de twee voor de rest van je leven, dan wordt het:

• Muziek luisteren
  • Films / series kijken

0 stemmers