Ik stemde een vinger als tong. Maar wil wel graag dat het bij mijn vriend dan omgedraaid is
Fair enough
Haha en heel veel legpuzzels in huis/restaurant/werk
- de hele dag een stukje popcorn tussen je tanden
- de hele dag natte sokken
0 stemmers
wat ben je liever…
- reacher
- settler
0 stemmers
Omg zo leuk dat boek!! Dat lag altijd bij mijn opa en oma, mijn broer en ik kenden het echt helemaal uit ons hoofd! Ah bedankt voor t delen, echt jeugdsentiment
ALLEBEI NIET VEGAN SJURR DOE HET NIET
Ohhh dit doet me zo denken aan het spelletje dat ik altijd met mijn zusje deed: wat heb je liever. Hoe kutter de vraag hoe beter en je MOET kiezen. Daarom heb ik ook braaf op elke poll antwoord gegeven. Iedereen vindt dit spel ook leuk, heb m ook ge’introduceerd bij vriendinnen.
Stel, je zit opgesloten in een hotelkamer met Thierry Baudet voor 2 dagen, wat heb je dan liever? Je hoeft geen seks te hebben met hem, maar hij zit wel constant over zichzelf en zijn gedachtegoed te praten, of je moet een keer seks met hem hebben en dan houdt ie verder zn mond voor de resterende tijd.
- Wel seks
- Geen seks
0 stemmers
ego veni
Haha een like is niet genoeg
Altijd naar vis meuren of altijd naar sigaretten meuren?
- Vis
- Sigaretten
0 stemmers
Ik heb er eentje verzonnen die ooit dikke polemiek heeft veroorzaakt in onze vriendengroep:
Eet je liever een puddinkje uit:
- de oksel van een vreemde
- de bilspleet van je partner
0 stemmers
Je mag natuurlijk NIET kiezen welke vreemde en de vreemde wordt je “as is” aangeboden: gewassen of niet, dat wordt volledig aan toeval overgelaten.
Een filosofischere:
In Paradise Lost van Milton staat een zin: Better to reign in Hell than serve in Heaven. Wat zeg jij?
- Vorst in de hel
- Dienaar in de hemel
0 stemmers
Leuk topic!
- Alleen nog maar warm eten
- Alleen nog maar koud eten
0 stemmers
- De toekomst kunnen zien.
- Terug in de tijd kunnen gaan.
0 stemmers
Even een “luchtige” voor tussendoor.
Wat zou je liever als huisdier hebben?