Ik lig om sommige dilemma’s echt te schudden van het lachen
Ik ga nu kiezen!
Ik lig om sommige dilemma’s echt te schudden van het lachen
Ik ga nu kiezen!
Bij elke slok die je neemt je tong verbranden of bij elke stap die je zet je grote teen stoten
0 stemmers
Ja super leuk!! Heb gelijk je foto’s doorgestuurd in mijn familie whatsapp, en iedereen is er helemaal blij mee! Nu wil ik dat boek echt hebben. Zie dat de Engelse versie op bol staat
ik begroet sowieso 9 vd 10 keer met m’n middelvinger
Speciaal voor dit topic heb ik mijn ‘dilemma op dinsdag’ boek van stal gehaald en deze voor ons samengesteld .
0 stemmers
Hahaha ik dus pak nooit uit mezelf chips (wel op een verjaardag ofzo, maar zou nooit zelf chips kopen). Snoep daarentegen (en chocola, koekjes etc etc)
0 stemmers
#geensex #rustigmaar #ikmagzestiekemallebeiniet
Hahahaha love deze
0 stemmers
0 stemmers
Elke keer spugen als het over het weer gaat lijkt me met mijn werk niet zo handig hahah. Super cliché maar in de kapsalon gaat het toch echt met 8/10 klanten, een deel van de behandeling over het weer. Of ze komen al binnen ‘warm vandaag he?’.
0 stemmers
Ja die bij mijn opa en oma viel inderdaad ook helemaal uit elkaar. Toen ze beide overleden waren, en het huis verkocht werd, hebben we nog heel hard gezocht naar dit boek, omdat het zo leuk is! Maar helaas niet gevonden. Dus echt zo leuk om nu weer eens terug te zien!
Van dit idee krijg ik kippenvel, vooral die tepeltjes dus voor mij vooral een viscerale keus dit
0 stemmers
0 stemmers
Haha deze vind ik ook wel leuk:
0 stemmers
Ik heb de smaak te pakken, nog ééntje dan.
0 stemmers
0 stemmers