Anoniem!
Als ik vreemd zou kunnen gaan met de garantie dat mijn partner er nooit achter zou komen, zou ik dit (in ieder geval éénmalig) doen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Anoniem!
Als ik vreemd zou kunnen gaan met de garantie dat mijn partner er nooit achter zou komen, zou ik dit (in ieder geval éénmalig) doen
0 stemmers
0 stemmers
You only have one job…
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik kies scheetje maar dan wel op deze manier:
Lievelingsaflevering ooit. Mijn vriend en ik noemen elkaar hierdoor echt af en toe scheet. Haha
0 stemmers
0 stemmers
Aan alle mensen die hier stemmen dat je alles in 20 minuten moet opeten: een fles maggi, een zak suiker, een pak bloem, een fles ranja???
Disgusting
Ik kan niet kiezen. Dit zijn mijn droombanen
Ja hallo ik ben zo’n loner, kan echt niet elke keer op zoek gaan naar 2 mensen ️
Hahaha totaal niet aan gedacht. Ik dacht alleen aan chips, choco, cake, koek
Jij snapt hem
Ik dacht juist aan alles kant en klaar kopen. Kleine pakjes drinken, iets zoals Wicky, een flesje drinken of een blikje. En qua eten gewoon een belegd broodje, maaltijdsalade, broodje bapao, eenpersoons magnetron maaltijden. Gebak voor 1, kleine zakken chips, kleine chocoladereep. Of lekker bestellen of uit eten. Dat veel liever dan altijd op 2 anderen wachten terwijl ik honger of dorst heb.
Ik moet atm vaak toch al om hulp vragen om een verpakking te openen haha. Misschien bieden dan wel twee mooie mannen zich aan om deze dame in nood te helpen. . Alles in 20 minuten opeten is gewoon dagelijks alleen nog stoommaaltijden en maaltijdsalades eten.
Haha ik dacht dat je dit over het Playmatebestaan schreef
Eet probleem opgelost!!
Gimme them babies!!!
Kunnen deze twee keuzes ajb waarheid worden
ik dacht misschien kan ik 2 honden trainen die me dan helpen