Leg jij dat washandje dan op je gezicht als je shampoo uitspoelt? Wel handig haha.
Maar ik krijg het eigenlijk nooit in mn ogen.
Leg jij dat washandje dan op je gezicht als je shampoo uitspoelt? Wel handig haha.
Maar ik krijg het eigenlijk nooit in mn ogen.
Shampoo krijg ik ook vaak in m’n ogen, gelukkig was ik maar 1 keer per week m’n haren. Ik doe gewoon douchegel op m’n hand en smeer dan m’n lichaam ermee in en spoel dat af. Ik ga niet met die handen waar zeep opzit in m’n gezicht. Ik vind washandjes zo smerig. Maar ik vind sowieso te snel iets smerig.
Haha ja ik bedoel gewoon of je je lichaam wast met of zonder washandje.
Je lichaam met een washandje wassen of?
Ik vind dit dus heel schattig haha. Ik moest eraan denken door het topic gewoontes die je van huis uit hebt meegekregen. Wij hadden altijd stapels washandjes en iedereen douchte met een washandje. Op vakantie hadden we wegwerpwashandjes. Pas toen ik op mezelf ging wonen heb ik die vieze washandjes links laten liggen. Ik vond ze vooral vies omdat het leek alsof m’n vaders zweetgeur erin zat gebakken gatverdammeeeee.
Haha @Jauregui ik vind je reacties zo lief, doet mij echt denken aan vroeger <3
Als m’n moeder mijn haar uitspoelde dan moest ik ook altijd voor de zekerheid nog een washandje op m’n ogen doen tegen het prikken. Had niet verwacht dat mensen dat gebruik nog zouden doorzetten.
Liever…
0 stemmers
Ik vind cola walgelijk, alle cola.
Hahah jezus wat een keuzes!
Hahahaha wat schattig haha
Waar dacht je dan dat een washandje voor was
Ik deed dat in de gehandicaptenzorg ook altijd met washandje voor de ogen
0 stemmers
Ik doe dat ook altijd!!
Wat is een verschrikkelijker woord:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Je moet iedere dag bij de eerste 20 mensen die je tegenkomt met een pincet de zwarte dikke haren rondom de tepels weghalen.
Je moet iedere dag bij 3 onbekende mensen de hele rug die onder de slagroom zit schoonlikken.
0 stemmers
Ah shit ik had eerst gestemd op de leeftijd die ik wilde zijn, maar toen zag ik dat er werd gevraagd naar mijn echte leeftijd :’)
Mijn antwoord is wel onder voorbehoud hoor. Misschien kom ik er over 60 jaar wel achter dat 80+ helemaal de shit is.
Dan verander je je antwoord over 60 jaar toch gewoon? Geen probleem!