Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Hahahaha sneaky

1 like

Ooh ik dacht als je examen biologie doet en zakt heb je pech en mag je ook niet meer je eigen vakgebied uitvoeren. Dacht ja dan ben ik werkeloos, dan maar zonder auto.
Eigk zou ik bij dit dilemma mn rijbewijs meteen doorknippen, dan maar niet hoor. Ben juist zo blij nooit meer toetsstress te hebben

4 likes

Ik vind jullie dapper
Maarja hips don’t lie

2 likes
  • Nooit meer kunnen praten.
  • Nooit meer kunnen krabben wanneer je jeuk hebt.

0 stemmers

• Je moet elk detail uit je liefdesleven met je ouders bespreken
  • Je ouders bespreken elk detail uit hun liefdesleven met jou

0 stemmers

1 like

Mag ik wel andere vragen of ze even willen krabben.
Dan ga ik misschien wel daten en/of een relatie aan. Misschien met iemand met een krab fetisch

1 like

Neee zo werkt het niet

1 like

Pizza kan ik prima zelf maken, sushi ook maar dat voelt toch als meer werk.

Ik hou niet van sushi, dus die keus is snel gemaakt :stuck_out_tongue: Pizza is life!

6 likes

Je hebt een bak kersen die je wil opeten en de kans bestaat dat er wormpjes in de kersen zitten.

• Gewoon eten, wat niet weet wat niet deert
  • Elke kers opensnijden en controleren op wormpjes, wat mogelijk je eetlust verpest zodra je er een ontdekt

0 stemmers

• Altijd en overal een persoonlijke masseur ter beschikking
  • Altijd en overal iemand die voor jou kookt beschikbaar

0 stemmers

Nu schaam ik me.

3 likes

Je krijgt een baby, heb je liever een

• Jongen
  • Meisje

0 stemmers

Ik wil een jongen én een meisje. :upside_down_face: Gestemd op jongen, omdat mijn moeder allang heeft “uitgerekend” dat mijn vriend en ik een jongen zouden krijgen. :")

Ik zou niet de relatie beëindigen om zoiets maar ik wil dat wel weten.

12 likes

Oh ik interpreteerde het anders. Er staat dat je de keuze hebt om de relatie te beëindigen, maar dat betekent toch niet dat je dat dan ook moet doen?

6 likes

Ik zou het niet hoeven weten, ook al vind ik ‘vreemdgaan’ volgens mij een veel minder groot probleem dan de meesten hier.

Pas was ik mijn moeder aan het plagen dat mijn vader misschien wel een schaduwgezin ernaast voerde (hij heeft op werk nieuwe taken en is daarvoor regelmatig laat weg) en zij zei ook: Nouja, zolang ik er niets van merk, zou ik dat eigenlijk wel prima vinden. Dus misschien is het genetisch. Ik snap niet zo goed wat je ermee opschiet als je het zou weten, denk ik.

4 likes

Hij heeft dan je vertrouwen beschaamd wat best veel kapot kan maken want een relatie staat of valt met vertrouwen in elkaar hebben in mijn ogen.

2 likes

Zo kut als je perongeluk iets aanklikt.

Maar je vertrouwen is pas echt beschaamd als je het weet toch, dan kan het toch juist fijn zijn om niets te weten? Vooral als het een goede relatie is.
Maar ik kan me er sowieso niet zo in vinden dat men elkaar in een relatie zo krampachtig vast wil houden door de ander vanalles te verbieden.