…en de muziek van Frans
Klinkt heel vredig zo maar ben toch liever alleen
Nee, maar ik ga ff van mezelf uit. Ik zou het wel erg vinden.
Ben je aan t bijlezen???
Maar.ook als je het niet weet?
Ik bedoel, er zijn genoeg mensen die vreemdgaan zonder dat hun partner erachter komt. Ik denk dat iemand er vooral achter komt als er iets verandert in de relatie waar die persoon niet blij mee is. Maar als je partner dezelfde goede partner is die hij altijd is, jij bent gelukkig en hij heeft zoent toevallig wel eens met een ander, maar jij weet dat niet en je hebt er dus geen last van. Waarom zou je het dan willen weten? Oprecht benieuwd hoor, omdat ik het dus echt niet zo goed snap. Waarom zou je jezelf bewust ongelukkig willen maken in een situatie die anders wel prima zou zijn als je het niet zou weten. Ik denk eigenlijk sowieso dat het soms prettiger is om dingen niet te (willen) weten.
Ik wil niet met een persoon samen zijn die de behoefte heeft om met anderen te zoenen. Misschien is het een principe kwestie maar ik zou daar niet cool mee zijn. En ik wil het weten want anders gebeurd het achter mn rug om en dat vind ik al helemaal niet oke. Dan hoor ik het liever.
Nee dat klopt maar dus? Dus dan moet het maar wel kunnen? Omdat ik er toch niet achter kom? Ja ik kan er heel kort over zijn, ik vind het wel erg als mn vriend met anderen zou zoenen. Voor mij betekent een relatie exclusief zijn voor elkaar en als hij dan toch met een ander zoent wil ik dat graag weten aangezien we dan niet op 1 lijn zitten qua verwachtingen in een relatie.
Nee doet er niks toe bedoelde ook niet onaardig
Is het erg als ik niet weet waar dit over gaat?
Nee Thanks voor de toelichting haha. Weet wel hoe ze er uit zien maar daar is alles mee gezged.
Ik heb denk ik op die blonde gestemd maar heb geen idee of ik gelijk heb
Trappelzak vind ik echt niet erg, vrijwillig drink ik dan ook uit een babyflesje thee vanuit mijn bed.
Is al een paar x voorbij gekomen deze stelling
oh shit ik heb er op gezocht maar zag 'm niet staan, heb 'm verwijderd!
- Barbapapa
- Calimero
0 stemmers
- Disney
- Dreamworks
0 stemmers
- De dag waarop je vermoord wordt blijft zich herhalen, net zo lang tot je weet wie het is en je het kan voorkomen door de dader eerst te vermoorden
- Je wordt op een dag vermoord en that’s it
0 stemmers
- Dr. Oetker big american pizza
- Dr. Oetker ristorante pizza
0 stemmers
Haha ja dat klopt, mijn lievelings is big american cheese union, die heeft het meest calorieën maar die hebben lang niet alle ah’s en jumbo’s en dat is maar goed ook. Maar vind die veel meer fluffy en de bodem lekkerder en ristorante vrij zompig.
- Lego
- Playmobil
0 stemmers
- Tot je pensioen op de telefonische helpdesk van een internetprovider, dus geen mogelijkheden om door te groeien, maar wel zekerheid 4 life
- Tot je pensioen van baantje naar baantje met tussendoor mogelijk periodes van werkloosheid, dus wel afwisseling maar nooit zekerheid
0 stemmers