Mindfuck. Ik zag net blauw zwart en nu ineens wit goud
- Geweldige seks hebben met iemand die je afschuwelijk vindt
- Afschuwelijke seks hebben met iemand die je geweldig vindt
0 stemmers
Wat maakt je blijer?
- Complimenten over je innerlijk
- Complimenten over je uiterlijk
0 stemmers
- Rembo
- of Rembo
0 stemmers
Zou je liever je baast tegenkomen als je:
- Mega dronken bent
- Heel high bent
0 stemmers
Als ik seks met iemand heb, dan moet er wel iets leuks aan die persoon zijn. Anders doe ik m’n broek echt niet uit hoor.
Dus hoe afschuwelijk kan die persoon zijn?
Ik dacht meer, het is gewoon een godverdomme klootzak waarmee je vreselijk lekkere seks hebt. Aangezien het toch alleen seks is kun je hem de volgende dag gewoon de deur uit gooien. Of misschien dezelfde avond? Daar heb ik geen ervaring mee. Iemand due je geweldig vindt heb je oprechte gevoelens voor dus dan lijkt mij afschuwelijke seks hebben met elkaar zo naar.
Ik heb juist dat ik denk aan een afschuwelijk persoon qua uiterlijk, heel viezig of gewoon echt lelijk en daar zou ik ècht niet mee in bed willen liggen. Dus dan maar iemand die ik heel aantrekkelijk vind en slechte seks. Gooi ik hem ook de dag daarna de deur uit
naja je hebt geen keus je moet dan je broek uitdoen
Hahahaha zo droog ook
Oh ik ging echt uit van een afschuwelijk persoon qua innerlijk! Oh nee als ik iemand afschuwelijk qua uiterlijk vind KAN ik er toch niet geweldige seks mee hebben? M’n lichaam en geest stoten hem dan automatisch af haha. Grappig hoe iedereen de polls anders interpreteren.
Ja inderdaad dan kies ik voor een kwal met een mooi uiterlijk die heel erg verwaand is en die ik haat maar wel hele goede seks mee heb. In plaats van iemand waar ik echt gevoelens voor heb en dan slechte seks mee heb, want dat is zo rot… Ik blijf liever in de waan en alles om mijn gevoelens te beschermen
Bestaat er zoiets als:
Genoeg boeken?
- ja
- nee
0 stemmers
Restjes wijn?
- ja
- nee
0 stemmers
de vliegende Hollander. Mijn lievelings.
Haha wat kut! . Ik ging vorig jaar 2 keer naar de Efteling. De eerste keer met familie, de tweede keer alleen met papa (mag ik papa zeggen?) en wij zeiden beiden, “Ah nee dat was niks aan daar gaan we niet weer in”. Ik vind het zo’n stom ding, maar ik moet dat ook ff loslaten sorry hahaha, smaken verschillen. Kutachtbaan.
- Tommie
- Ieniemienie
- Pino
0 stemmers
Ik dacht eerst ik hou van hun alle 3 maar Tommie is wel echt een baas.
Smaken verschillen he, ik vind bijna alles leuk in de Efteling.
- Ash
- Misty
- Brock
- Zuster Joy
- Agent Jenny
0 stemmers
- Carlo
- Irene
- Harry de hengst
0 stemmers