Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Je moet een jaar lang verhuizen naar een sekte in Burkina Faso en je mag geen contact met je familie of vrienden
  • Je bent twee weken een duif, dan weer een mens en dan weer een duif. Voor een jaar lang

0 stemmers

Ik heb echt een hekel aan duiven en wil er dus ook never nooit eentje zijn.

2 likes

Volgens mij bestaan er ook deurwaarders die die mensen gaan opzoeken voor het te laat is om een regeling uit te werken en hen op de goede weg proberen te zetten. Althans, daar zag ik ooit een documentaire over, denk ik :slight_smile:

3 likes

Ook een duivenhater hier, maar de ervaring om in het rond te kunnen vliegen en op mensen te kakken wil ik mezelf echtniet ontnemen.

15 likes
  • Kat :heart_eyes_cat:
  • Hond :dog:

0 stemmers

Nee joh dan word je gewoon de liefste deurwaarder van Nederland. Je hoeft niet meteen met een goedendag rond he quantum, weet niet wat je je erbij voorstelt? :wink:

3 likes
  • Nooit meer alcohol drinken
  • Nooit meer koffie/caffeïne houdende drank drinken

0 stemmers

• De rest van je leven in een sekte doorbrengen
  • Een hakenkruis op je voorhoofd tatoeëren

0 stemmers

Die vage bekenden negeer ik daar ook gewoon dan.

Haha de Charles Manson realness van deze poll.

11 likes

Dan nemen we gewoon een pony.

1 like

Ik vond 'm ook wel ver gaan.

2 likes

Nee dat mag niet natuurlijk.

Zit wat in. Dan maar online boodschappen bestellen.

6 likes

Ik dacht ook aan een pony. Dan neem ik wel een minuscule tattoo bij m’n haargrens.

1 like

Bekenden*
Het zijn er heel veel, dan baal je echt wel

Maar veel plezier in Turkije

2 likes

De rest van je leven je huis inrichten met alleen maar:

• Leenbakker spullen
  • Zwart-witte spullen

0 stemmers

Dus bij die eerste mag je alleen daar je inrichting vandaan halen, bij de tweede is elke kleur verboden verder.

Als iedereen voor een hakenkruis gaat dan is het niet meer zo gek natuurlijk.

8 likes

Waarom denken jullie dat je met zo’n sadistische poll zelf regels mag maken? Gewoon 10cm in 't midden van je voorhoofd. :grimacing:

20 likes
  • Je speelt mee in een reclame voor een middel tegen diarree. Je komt rennend naar de wc in beeld en daarna komt er een shot dat je jezelf hebt ondergekakt.
  • Je speelt mee in een reclame voor een middel tegen schimmelinfecties. Je vertelt dat je altijd last hebt van schimmelinfecties en een jeukende, brandende, stinkende vagijn.
  • Je speelt op je 40e mee in een reclame voor een middel tegen incontinentie. Je vertelt dat je je dagelijks een paar keer per dag onderzeikt. Daarna komt er een shot in beeld dat je met een ondergeplaste broek in de rij bij de kassa staat.

0 stemmers

3 likes