Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Er lekt een seksvideo van je uit
  • Meedoen aan temptation island

0 stemmers

Mag ik dan als verleider?

1 like

Haha ja! Maar alleen als je alles uit de kast haalt om iemand te verleiden, je op de achtergrond houden terwijl je met een cocktail aan het zwembad chillt telt niet.

3 likes

Wat heb je liever

• Cheesecake die naar poep smaakt
  • Poep die naar cheesecake smaakt

0 stemmers

Ook maar ik was ook niet van plan om te gaan chillen :smirk:

1 like

Wat heb je liever

• altijd natte sokken
  • altijd een steentje in je schoen

0 stemmers

Wat heb je liever

• Je kunt alleen nog maar fluisteren
  • Je kunt alleen nog maar schreeuwen

0 stemmers

(Alles met de bijbehorende leeftijd)

• Een jaar terug naar de basisschool
  • Een jaar terug naar de middelbare school
  • Een jaar terug naar de vervolgopleiding

0 stemmers

• Een nieuwe geslachtsziekte wordt naar jou vernoemd en is steeds in het nieuws.
  • Jouw tweede naam wordt (veranderd in) Syfilis.

0 stemmers

1 like
  • Je mag pas verdergaan met je huidige leven als je wederom wiskunde eindexamen doet en een voldoende haalt.
  • Je mag pas verdergaan met je huidige leven als je 3 maanden lang koeien melkt op een boerderij.

0 stemmers

haha wiskunde was vroeger mn lievelingsvak. Heb al zo’n 7 jaar geleden eindexamen gedaan en vorige zomer verveelde ik me een dagje en toen ging ik weer een wiskunde examen maken om te kijken of ik het nog kon.

12 likes

Ik was er op de middelbare school heel slecht in en een paar jaren later begreep ik het gewoon wel heel goed dat ik zelfs een scholier met het eindexamen heb kunnen helpen. ik vond daardoor wiskunde opeens wel leuk :stuck_out_tongue:

Volgens mij een 7 ofzo. Had bij mn eindexamen een 9 dus was nog best veel blijven hangen!

2 likes

Uit het dilemma op dinsdag-boek:

• Al je meubels zijn van piepschuim
  • Al je kasten zijn diepvriezers

0 stemmers

Ik vind Dave Roelvink best wel een oke vent🙊 komt Iig niet zo verwaand over als Manuel.

2 likes
  • Pasta
  • Rijst
  • Gekookte of gebakken aardappels

0 stemmers

Dit verhaal ken ik nog niet. Tell me all about it please

Ik dacht dat Dave zelf ook niet wist dat hij en dat meisje gefilmd werden? Anders is hij wel echt een zak hooi ja.

• Altijd uit de maat dansen
  • Altijd foute lyrics meezingen

0 stemmers

Nja ik vind het wel raar dat je iemand pijpt in een bubble bad waar iedereen bij is. Tenzij je een zeemeermin bent ofzo maar hoe doet ze het. Ik zou gelijk verdrinken. Maar goed het zal me niks verbazen als Dave vol zit met lucht en ze gewoon door zn snorkel kon ademen.

55 likes