Weg.
Reïncarnatie
- Bestaat
- Bestaat niet
0 stemmers
Ik krijg gewoon een naar, intens geïrriteerd gevoel van binnen bij het lezen van deze twee namen. Zo’n intense haat aan beiden
Ik kan het niet
Lekker bezig @quantum. Ik was dat hele voorval met Dave Roelvink vergeten toen ik stemde maar het was sowieso al kiezen tussen twee kwaden 
Iewl allebei onuitstaanbaar, van die schreeuw-lelijkerds die altijd in het middelpunt moeten staan. Ik ben dan liever vriendloos.
- Rood
- Groen
0 stemmers
Je bent jarig en je gaat gezellig met je vriendengroep uiteten wie nodig je uit (en je betaalt lekker zelf de rekening):
- maan, glennis grace, jandino asporaat
- maan, glennis grace, gordon
- glennis grace, jandino asporaat, gordon
- maan, jandino asporaat, gordon
0 stemmers
Ik ga nog liever dood.
Ik ook
. Lekker gezellig.
Landingsbaan… hoe zag je dat voor je.
Haha wel mooi dat tot nu toe iedereen Gordon er bij wil hebben!
- Altijd als iemand je een lidmaatschap aanbiedt op straat, moet je dat afsluiten
- Elke keer als je wilt dansen, stopt de muziek
0 stemmers
Ohh dit ging niet over hoofdhaar aan de uitslag te zien😂
Ja dat kan ook wel inderdaad, maar vind die van mij meer lijken op de landingsbaan op een andere plek.
Vind dit trouwens echt een professorkapsel
Wat betreft wc-papier, ben je een vouwer of een propper?
- Vouwer
- Propper
- Ik wissel het af
- Ik ben vies en gebruik alleen mijn handen
0 stemmers
Slapen doe je nagenoeg elke dag in:
- Spannende lingerie
- Een bigshirt met Snoopy/oude joggingsbroek+festival-t-shirt o.i.d.
- Een leuke nachtjapon/shirtje+broekje met wat kant o.i.d., waardoor het een kruising is tussen bovenstaande twee opties (niet bijzonder spannend, maar niet volledig seksloos)
0 stemmers
Jongens dit zijn toch geen dilemma’s 
Ah sorry, vergeten
Daar slaap ik dus duidelijk niet in. Ik kan hem niet meer aanpassen, dus dan moet je maar even niet stemmen of je 2e keus invullen