Doe ik al toch…
Met Thierry kun je nog een leuk liedje zingen in de lift…
Mag de lift weer aan? Mag de lift weer aan?
Oh oh nog één!
- Je lichaam altijd schrobben met een smerige wc-borstel
- De WC altijd poetsen met je tong
0 stemmers
Mijn humor is vrees ik te dark voor dit topic
Die van seks met die lelijke jongen terwijl niemand het weet ken ik met een geit :’)
- Liever seks met je vriends brein en het lichaam van je vader
- Liever seks met je vaders brein en het lichaam van je vriend
0 stemmers
Nee hoor wees vooral jezelf, ik vind alles vrij vanilla tot nu toe, hou wel van een beetje kleur.
- Liever seks met een dode geit
- Liever seks met een levende geit
0 stemmers
Wow ik ben in shock over de broekpoep en broekplas vraag. Dus je poept liever een x per dag in je broek, dus elke dag die smerige stinkende poep in je ondergoed en je broek, kun je dan misschien wel weg gooien, maar dan in het geheim
Dan een x per week plassen in je broek nouja natte plek broek en onderbroek in de was gooien en klaar maar dan is het niet geheim
Dan ben ik dus echt schaamteloos maar vind dat poepen echt te nasty hahah
Oke ik neem het te serieus.
- De liefde van je leven vinden maar nooit seks
- Nooit de liefde van je leven vinden maar wel een ontzettend leuk seksleven
0 stemmers
- Liever een vriend met een gestoorde ex
- Of een vriend met een gestoord kind
0 stemmers
Ik poep liever in mn broek wat dus niemand merkt. ( als je een beetje plant dat je dat in de avond doet of ochtend. Of je doet een luier aan)
Dan dat ik bekent sta als de broekplasser.
Dan gaat iedereen ook tips geven enzo vet irritant.
Haha ja vind ik dus echt mega ranzig dat je dat kiest - omg toegestaan hier toch?
Vind poep namelijk echt nasty een luier verschonen van een tweejarige daar moet ik al bijna van kotsen
Nou grote mensen poep in mijn kleren no fucking way haha, dat kun je echt niet zomaar in de was gooien dan he
Hoe ik bekend sta zal me daarentegen een worst wezen. Als iedereen weet dat ik in mijn broek plas wordt het ooit ook de normaalste zaak van de wereld en dat is maar een keer per week en veeeel minder puin smeerboel zooi troep
- Poepen via je mond
- Elke poepsessie duurt 4 uur
- Je hebt altijd aandrang maar er komt dan niks uit
- Elke keer als je poept scheur je uit en moet je 6 hechtingen
0 stemmers
Makkelijk nummer 2 vind 4 uur nog weinig
Wow dit topic, ik ben weer zo verrast door jullie creativiteit. Maar wat een hoop faecaliën ineens aan het eind, poeh poeh.
- Voor de rest van je leven alleen wonen, je mag ook geen bezoek
- Samenwonen met de gehele tweede kamer in een commune
0 stemmers
- Je moet elke dag met een plak leverworst op je hoofd lopen
- Je telefoonhoesje is gemaakt van gerookte zalm
0 stemmers
Waarom zou je niet voor de hendel kiezen?
Ik denk dat de vraag beter is als die ene persoon familie van je is bijvoorbeeld?
Hmm. Maar je hebt ervoor gekozen niets te doen terwijl je een keuze had. Dat is ook een besluit toch? En dus schuldig.
Aah jeugdsentiment!! Wij hadden het boek ook thuis, weet nog dat ik het brandnetel dilemma altijd vet lastig vond