Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Slapen doe je nagenoeg elke dag in:

• Spannende lingerie
  • Een bigshirt met Snoopy/oude joggingsbroek+festival-t-shirt o.i.d.
  • Een leuke nachtjapon/shirtje+broekje met wat kant o.i.d., waardoor het een kruising is tussen bovenstaande twee opties (niet bijzonder spannend, maar niet volledig seksloos)

0 stemmers

Jongens dit zijn toch geen dilemma’s :frown:

5 likes

Ah sorry, vergeten :sob: Daar slaap ik dus duidelijk niet in. Ik kan hem niet meer aanpassen, dus dan moet je maar even niet stemmen of je 2e keus invullen :disappointed_relieved:

Jezus je bent lekker op dreef vandaag @quantum

1 like
  • Voor de rest van je leven ongesteld zijn
  • Voor de rest van je leven incontinent zijn

0 stemmers

1 like

Ja ik ook fuck pyjama’s

• De hele tijd zeuren over dat 50 post zoveel zijn en dat je gewoon lekker wilt gluren.
  • Gewoon lekker gezellig mee posten.

0 stemmers

Toen ik dat voor het eerst las, ging ik even kijken hoeveel posts ik had (gezien ik niet dacht zoveel te plaatsen). Maar ik zat gewoon al ruim over de 100? Je geraakt er echt snel, zonder dat je het überhaupt door hebt. :biggrin:

3 likes

Oh dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd, sorry!

1 like

De old school Mario Kart! Wie koos jij altijd (of meestal)? Extreem lange keuzelijst die ik al moest inkorten (kan maar 20 opties en heb de Mii nu ook niet meegeteld), sorry, ben gewoon oprecht benieuwd haha.

• Mario / Baby Mario
  • Luigi / Baby Luigi
  • Peach / Baby Peach
  • Daisy / Baby Daisy
  • Toad
  • Toadette
  • Yoshi
  • Bowser
  • Dry Bowser
  • Bowser Jr.
  • Koopa Troopa
  • Dry Bones
  • Birdo
  • King Boo
  • Donkey Kong
  • Diddy Kong
  • Funky Kong
  • Wario
  • Waluigi
  • Rosalina

0 stemmers

Eerste pol is anoniem!

• Voor de doodstraf
  • Tegen de doodstraf

0 stemmers

Je begaat een ernstig misdrijf, je krijgt liever:

• De doodstraf (pijnloos)
  • Levenslang in een isoleercel

0 stemmers

Mensen die zelf als donor zijn geregistreerd moeten voorrang krijgen als zij zelf een orgaan nodig hebben (uitgezonderd mensen die vanwege hun slechte gezondheid geen donor kunnen zijn):

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

• Morgenochtend belt je baas je op dat je niet meer hoeft te komen werken. In je brievenbus ligt een vliegticket voor een wereldreis. Je gaat een jaar lang alleen op pad met alleen een rugzak en je weet niet waarheen. Je huur is al opgezegd, je hoeft niet meer naar je werk en eventuele dieren wordt voor gezorgd. Je moet wel echt morgen, alleen, voor een jaar, onvoorbereid, naar een geheime bestemming
  • Je gaat nooit meer een reis buiten Europa maken

0 stemmers

1 like

Krijg je ook geld mee ? Of het geld wat je nu bezit alleen?

Ik word een beetje verdrietig van deze uitslag :disappointed_relieved:

En kinderen dan?

Geldt hetzelfde voor als mensen met een slechte gezondheid. Dus uitzondering.

1 like

Maar het kan heel goed zijn dat je nieren helemaal kut werken maar een ander orgaan nog helemaal goed is dus dat je wel gewoon als donor ingeschreven bent. En dan nieuwe nieren krijgt.

1 like

Ik heb hier dus echt lang en vaak over nagedacht maar ik ben het er echt niet mee eens. Uiteraard geen reactie op jou persoonlijk want ik weet niet eens wat je hebt gestemd. Maar mensen die er met een eigen mening op tegen zijn moeten ook geaccepteerd worden en niet als minder worden gezien.

Ik vind deze uitslag zo verrassend.

Tja, ik heb weinig last van ongesteld zijn, en dat kan ik prima opvangen met mijn cup. Voor incontinentie zou ik dagelijks van die matrassen in mijn onderbroek moeten dragen, nee dank je!

1 like