Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik ook, dat er mensen zijn die voor incontinent kiezen :confused:

4 likes

@Jumpsuit als ik ongesteld ben kan ik bijna niet lopen van de pijn en slik ik de hele dag door pijnstillers om het te verminderen. Dan lijkt incontinentie me wat leefbaarder

2 likes

Ik denk niet dat je met incontinentie altijd met een ondergezeken luier rond loopt. Je plast ook maar een paar keer per dag. Ongesteldheid daarentegen loopt gewoon door. En nooit meer chille seks hebben lijkt me ook kut. Maarja ieder z’n ding haha

3 likes

wow hier had ik nog niet over nagedacht ja

Ik heb ook voor incontinentie gekozen hoor!

1 like

Ja, maar incontinentie overvalt je wel op momenten dat je het niet kan gebruiken, als je de tijd hebt om naar de wc te gaan dan zou het geen incontinentie zijn… Je zou dus altijd iets moeten dragen om het op te vangen.

Nee, dat telt niet :stuck_out_tongue: incontinentie is in dit geval ook gewoon ongewenst plassen wanneer je het niet door hebt/verwacht.

2 likes

Kan je het varkensstaartje knippen? Of krimpt het na een dag weer? Anders heb je toch binnen een half jaar een staart tot je oren of tenen (groeit dat omhoog?)

1 like

Doe gewoon een katheter in ja. :ghost: nee maar de gedachte om levenslang ongesteld te zijn kan ik echt niet aan.

2 likes

Nouja voor je menstruatie gebruik je tampons of maandverband voor incontinentie zijn er toch ook hulpmiddelen?

Ik vind het trouwens leuk dat mensen echt serieus op dilemma’s ingaan, ikzelf ook. :sweat_smile:

Het voelt bijna alsof ik niet voor incontentie mag kiezen. Ik wil gewoon incontinent zijn ja. Even afkloppen. :v:

5 likes

Ik heb ook gekozen voor incontinentie hoor, verbaas me dat zoveel mensen voor ongesteld kiezen. Altijd kramp, buikpijn en bloed. Doe dan maar een beetje plas als ik moet niezen! En maandverband moet je bij beiden.

2 likes

maar je kan geen tampon in je plasbuis steken

1 like

Haha dat klopt, dus maandverband

HAHA naar aanleiding hiervan ging ik opzoeken of je tampons voor je plasbuis had (nee natuurlijk niet). Maar toen kwam ik dit toptopic tegen Klik

‘Als ik een tampon in doe en dan plas ik, dan is die tampon drijfnat. Is er iets mis met mij? Is mijn vaginagaatje dezelfde als mijn urinegaatje of zo?’

3 likes
  • Een tampon in je plasbuis steken
  • Vingernagels van 1 hand er helemaal af trekken

0 stemmers

Hahaha serieus, ik hoop dat Jake 11 is

1 like

ALLEBEI DE HEL

2 likes

Omg dit doet me aan een scène uit OITNB denken. Dat ze helemaal flabbergasted waren dat hun urine niet uit hun vajay kwam. Wauw.

2 likes

Haha sorry!! Maar @palmboom kwam met het idee

2 likes