Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Dit is wat ik wil toch? Mn vriend wil namelijk niet fulltime thuisblijven en is er van overtuigd dat die niet parttime mag werken bij zijn baan.
Ik wil denk ik ook wel allebei 4 dagen werken. Ik vind het stom als ik parttime ga werken en hij fulltime want mijn salaris ligt aanzienlijk hoger dan dat van hem en we vinden ons werk allebei heel leuk.
(ik kan hier ook echt uren over praten, behalve met mn vriend want dan krijgen we ruzie :’),)

Haha yes, hoe jij het ziet!
Ik was hier ook over aan 't praten met m’n vriend dus vandaar dat ik er wel benieuwd naar was… Wij zijn voor nu ook erop uit gekomen allebei 4 dagen werken (misschien ik 3) - voor in de toekomst.
We zien het allebei niet zitten om geheel thuis te blijven sowieso.
Met mijn baan in het onderwijs is parttime werken wel weer gemakkelijker dan bij zijn baan, dusja ‘t is maar afwachten eigenlijk :’)

Ja ik heb hetzelfde, ik sta voor de klas en parttime werken met kinderen is meer regel dan uitzondering.
Ik zie om me heen hoe iedereen voor de klas na de bevalling 3 dagen gaat werken/met kinderen 3 dagen werkt en dat lijkt me dus echt niks maar ik ben zo benieuwd of ik er met kind anders over denk.

1 like

Iedereen die op basic bitch heeft geklikt komen jullie eens heeeel gauw naar het mode advies topic. Ik ga jullie super extra maken.

27 likes
  • Van ieder jong kind dat je buitenshuis ziet moet je de knuffel/pop/speelgoedding stelen. Je mag het absuluut niet teruggeven.
  • Voor een sigarettenfabrikant moet je iedere tiener die je tegenkomt aanzetten tot roken en het kopen van sigaretten. Wanneer je ze vaker ziet hun verslaving nog verder stimuleren.

0 stemmers

Gatver als ik aan de oppas denk die ik had. Zo’n zuur oud mens van de oude stempel. Ik was een makkelijk blij kind maar zij leek het er bijna wel om te doen om het niet leuk voor me te maken. Ik zou voor parttime kiezen maar dan wel echt een goede lieve verstandige nanny.

• Een glas speeksel drinken van iemand die je (misschien vaag) kent, keuze uit twee random personen
  • Een half glas speeksel drinken van een random iemand over de wereld, je weet niet wie het is

0 stemmers

Omg ik ga al kokhalzen bij het idee. Zooo ranzig

11 likes

OMG NEE dit kan niet

3 likes
  • Ik werk het liefst alleen.
  • Ik werk het liefst samen.

0 stemmers

• Bakken
  • Koken

0 stemmers

Je kan er met tijdloze kleding nog steeds extra uit zien. Bij basic bitch denk ik aan middelbare school meiden die allemaal het zelfde aan hebben.

2 likes
  • Kunst is enorm overgewaardeerd en het slaat nergens op.
  • Kunst is geweldig.

0 stemmers

Ja helemaal mee eens, daarom vond ik dit wel een goed dilemma.

Dit doet mij denken aan dit:

https://www.duic.nl/cultuur/veel-besproken-kunstwerk-op-de-neude-gebruik-genomen/ (KUT KUNST)
https://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_Gate (GEWELDIG)

1 like
  • Aardbeien
  • Frambozen
  • Bramen
  • Rode bessen
  • Zwarte/blauwe bessen
  • Cranberries
  • Kersen

0 stemmers

• Arnhem
  • Nijmegen

0 stemmers

1 like
  • Labrador
  • Golden retriever

0 stemmers

Mijn criterium was dat ik Gordon er sowieso NIET bij wilde hebben, dus toen bleef er maar een optie over.

2 likes

Duh

2 likes