Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Haha ik ook niet, en de bejaarden zijn zelfs nog allemaal fanatiek aan het zelfscannen. Ik heb geen idee hoe het werkt en ik vertik het om me erin te verdiepen. Ook echt triest van me want die supermarkt waar ik vaak kom heeft al zelfscan vanaf moment nul.

2 likes
  • Ochtend
  • Middag
  • Avond
  • Ik ben een blij ei, ik houd van elk tijdstip van de dag

0 stemmers

• Je moet elke avond naar een concert
  • Je mag nooit meer naar een concert

0 stemmers

Anale zeik.

1 like

Plassen uit m’n billen lijkt me zelfs heel handig en efficiënt. Gewoon alles uit hetzelfde gat als het om plas en poep gaat.

9 likes

Ik ben lang geleden twee weken iedere dag naar een concert geweest en ik vond dat eigenlijk heel leuk om te doen. Maar dan wel steeds met andere mensen en verschillende muziekstijlen anders gaat het wel gauw vervelen denk ik. :stuck_out_tongue:

2 likes

Een cloaca.

5 likes
  • Er groeit op ongewenste tijden grote hoeveelheden tuinkers uit je neus en oren.
  • Je menstrueert van af nu altijd tomatensap.
  • Je zweet naar ruikt naar knoflook.

0 stemmers

• Achtergrondzangeres en PA zijn van Glennis Grace en altijd omringd zijn door andere vrouwen.
  • Percussionist zijn in Slipknot, altijd op de buhne een overal en clownsmasker dragen en altijd omringd zijn door mannen.

0 stemmers

1 like

Nee niet echt toch, heb m’n geslachtsdeel wel weer graag apart.

Zelfs als ik iedere nacht geplet zou worden in een moshpit zou ik voor slipknot kiezen. Alles beter dan mijn mentale gesteldheid die iedere dag langzaam afbrokkeld als ik het oppervlakkige geschreeuw van GG moet aanhoren.

2 likes

Ze doet nu mee met een talentenjacht in Amerika? Of in het algemeen dat veel mensen haar geen fijne stem en persoonlijkheid vinden hebben. :stuck_out_tongue:

Gaat dit echt over lief hebben/houden van of meer ‘geven’ en ‘nemen’?

lijkt me de hemel, elke avond naar een concert

1 like

Ik moet nog steeds lachen om de opmerking van @quantum dat ze lactacyd zo erg haat dus dan maar met haar gortdroge kut in een reclame verschijnt, HAHA

6 likes
  • Extravagante kleding
  • Basic bitch

0 stemmers

Als je kinderen krijgt (of al hebt)… vanuit jouw perspectief gezien!

• Helemaal niet meer werken, thuis blijven bij de kinderen
  • Parttime werken
  • Fulltime (blijven) werken, man/vriend blijft thuis bij de kinderen
  • Fulltime (blijven) werken, maar man/vriend ook - dus kind bij een nanny voor 5 dagen per week

0 stemmers

Ik mis de optie: allebei 3/4 dagen in de week werken. Deden mijn ouders vroeger ook toen wij klein waren, was super! Heb je maar 1 dag oppas nodig en zie je je ouders lekker veel

9 likes

Ja, dacht nog zal ik die erbij zetten haha. Maar ik dacht dat valt in principe wel onder parttime werken! Kan 'm nu niet meer wijzigen haha :stuck_out_tongue:

1 like

ojaaa klopt eigenlijk wel ja!