Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Van ieder jong kind dat je buitenshuis ziet moet je de knuffel/pop/speelgoedding stelen. Je mag het absuluut niet teruggeven.
  • Voor een sigarettenfabrikant moet je iedere tiener die je tegenkomt aanzetten tot roken en het kopen van sigaretten. Wanneer je ze vaker ziet hun verslaving nog verder stimuleren.

0 stemmers

Gatver als ik aan de oppas denk die ik had. Zo’n zuur oud mens van de oude stempel. Ik was een makkelijk blij kind maar zij leek het er bijna wel om te doen om het niet leuk voor me te maken. Ik zou voor parttime kiezen maar dan wel echt een goede lieve verstandige nanny.

• Een glas speeksel drinken van iemand die je (misschien vaag) kent, keuze uit twee random personen
  • Een half glas speeksel drinken van een random iemand over de wereld, je weet niet wie het is

0 stemmers

Omg ik ga al kokhalzen bij het idee. Zooo ranzig

11 likes

OMG NEE dit kan niet

3 likes
  • Ik werk het liefst alleen.
  • Ik werk het liefst samen.

0 stemmers

• Bakken
  • Koken

0 stemmers

Je kan er met tijdloze kleding nog steeds extra uit zien. Bij basic bitch denk ik aan middelbare school meiden die allemaal het zelfde aan hebben.

2 likes
  • Kunst is enorm overgewaardeerd en het slaat nergens op.
  • Kunst is geweldig.

0 stemmers

Ja helemaal mee eens, daarom vond ik dit wel een goed dilemma.

Dit doet mij denken aan dit:

https://www.duic.nl/cultuur/veel-besproken-kunstwerk-op-de-neude-gebruik-genomen/ (KUT KUNST)
https://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_Gate (GEWELDIG)

1 like
  • Aardbeien
  • Frambozen
  • Bramen
  • Rode bessen
  • Zwarte/blauwe bessen
  • Cranberries
  • Kersen

0 stemmers

• Arnhem
  • Nijmegen

0 stemmers

1 like
  • Labrador
  • Golden retriever

0 stemmers

Mijn criterium was dat ik Gordon er sowieso NIET bij wilde hebben, dus toen bleef er maar een optie over.

2 likes

Duh

2 likes

Geïnspireerd op eerdere dilemma’s:

• Liever gefilmd worden als je oraal bevredigd wordt
  • Liever gefilmd worden als je iemand oraal bevredigt

0 stemmers

Bekenden van jou zien het filmpje omdat ze nare mensen zijn die op dumpert komen.

Edit: ik vind het zelf een heel moeilijke, want het lijkt me allebei geen pretje, maar ik ben er toch uit en ik denk dat ik het erger zou vinden om met een piemel in mijn bakkes en uitgelopen mascara gefilmd te worden.

2 likes

Kies voor Nijmegen!!

5 likes

Ja kies voor Nijmegen. M’n zus studeerde aan de radboud maar belandde in Arnhem op kamers. Wat een zooi daar zeg. Het is wel beter shoppen in Arnhem dan Nijmegen.

3 likes
  • Je mag de rest van je leven onbeperkt gratis kleding shoppen bij één (fysieke) winkel naar keuze. Dit is echter wel de ENIGE winkel waar je kleding mag kopen. Het gaat dan om alles behalve ondergoed, sokken en schoenen.
  • Je mag kleding kopen waar en wanneer je wilt, maar betaalt wel altijd 50% bovenop de verkoopprijs.

0 stemmers

Oh, en als je optie 1 kiest vind ik het wel leuk om te weten welke winkel je dan kiest! :slight_smile: