Jaa ik word al gelukkig van het idee.
Haha omijngod dit dacht ik dus ook meteen maar ook die bolderwagen mee met de trein, het vliegtuig, een kraambezoek. Het lijkt me supercute maar zo vreselijk beperkend.
Yes please, ik mis buzzers zo erg op whatsapp
Dan gewoon een inklapbare reis bolderkar.
Ik zie gewoon voor me hoe ik met zon zwijntje ( die dan een hoedje op heeft like duh) overal naar toe ga in een fashionable bolderkar.
Ohja en het zwijntje krijgt dan zon uber Hollandse naam.
Nieuwe forum trend misschien?
Hahaha ik ging net dezelfde reactie plaatsen. Hangbuikzwijntjes zijn zo cute en ik zou het super plezant vinden die overal mee naar toe te nemen
Ahh kijk nou maakt ook nog eens zelf zn bed op.
Hahahaha te lief
- Vegetarisch
- Vegan
- Vleeseter
0 stemmers
(Ik houd het op 3 hoofdopties)
Wat je bent of wat je zou willen zijn? Helaas is dat bij mij verschillend
Wat je denkt dat het beste bij je past. Dus wat je het meeste volgt of waar je naartoe werkt bijvoorbeeld.
Snap ik! Vind te uitgebreide polls onoverzichtelijk sorry
- Je moet voor altijd je huidige (daily) make-up routine houden. Dus alle producten die je nu gebruikt die moet je voor de rest van je leven gebruiken, alleen precies deze producten mag je dus opnieuw kopen.
- Je moet voor altijd je huidige gezichtsverzorgingsroutine houden.
0 stemmers
Beetje sadistisch…
- Levend begraven worden.
- Terwijl je nog leeft gecremeerd worden.
0 stemmers
En een iets luchtigere… het gaat hier enkel om de positie en niet om de man met wie je trouwt!
- First lady van de VS
- Trouwen met de troonopvolger van het Britse koningshuis (De positie van Kate middleton)
0 stemmers
Levend begraven worden lijkt me echt heel eng. Niemand hoort je…
Levend begraven worden is fysiek indd minder ‘pijnlijk’ om dood te gaan maar mentaal lijkt het me een verschrikking.
Ik kan niet slapen, sorry!
- Verstoten worden door je ouders
- Verstoten worden door je eigen kind
0 stemmers
Maar gebeurt niet hetzelfde met verbranding? Het vuur gebruikt zuurstof dus ik denk dat je al snel onvoldoende zuurstof krijgt en daarbij veel rook inademt. Dus ik denk eigenlijk dat je daar ook al snel buiten bewustzijn raakt, nog voor je echt verbrandt.
- Meedoen aan het NK scootmobiel voor 75-plussers (inclusief make-up om veel ouder te lijken)
- Meedoen aan het WK Stef Stuntpiloot én het WK Mens Erger Je Niet (gratis drank en gezellig samen met je vrienden en kans op enkele honderende euro’s keiharde ca$$$$$h)
0 stemmers
- Kim
- Khloe
- Kourtney
- Kylie
- Kendal
0 stemmers