Ik irriteer me dus altijd de tyfus aan Massa die meubelen zegt ipv meubels, tot ik me begon af te vragen of meer mensen dat zeggen?
- Meubels
- Meubelen
0 stemmers
Ik irriteer me dus altijd de tyfus aan Massa die meubelen zegt ipv meubels, tot ik me begon af te vragen of meer mensen dat zeggen?
0 stemmers
0 stemmers
Hahaha 50 stemmers en gewoon 100% meubels
Om nog even terug te komen op ‘de/het krat’-discussie *(waarbij as we speak 55% ‘de’ gekozen heeft en 45% ‘het’ van 154 stemmers), vinden degenen die ‘de krat’ kiezen dan ook dat het ‘die krat’ is en niet ‘dat krat’?
Want ‘het’ is altijd ‘dat’ (‘het aanrecht, dat aanrecht’) en ‘de’ is altijd ‘die’ (de tafel, die tafel).
0 stemmers
Wtf is die krat???
Hoe vaker ik het zegger hoe stommer het klinkt
Ik denk dat de meeste Vlamingen sowieso wel voor het krat gaan, toch???
Ah schatje, dan hoop ik maar dat je nooit met mij over een krat zult praten
Met een forummeeting moeten we eigenlijk kratten halen
Hou op hoor ik heb de vorige keer al 500 keer vol verbazing hardop Het krat gezegd. En nu komen jullie met dat krat…
Als krat , kratje word dan gebruik ik wel het en dat. Maar anders gewoon die en de hoor. Normaal doen gauw.
Ik verbaas me er vooral over dat hier zo lang over wordt doorgegaan terwijl al meerdere keren is aangegeven dat beide goed is :’)
Het gaat nu specifiek over ‘die’ en ‘dat’ in combinatie met ‘de’ en ‘het’, niet meer alleen over ‘de’ en ‘het’
Ik kijk best vaak in de spiegel dus ik denk dat op een gegeven moment mensen zich niet meer afvragen waar ik ben.
Hahaha die pony-optie is echt geniaal. Hoe kom je erop?!
0 stemmers
Sorry
Vind heroïne echt de loserdrug to be honest.
Ik ben teleurgesteld in mijn vriend. Ik dacht even de discussie over de krat/het krat met hem te delen, maar hij zegt zelf “de/die” Nu kan mijn argument “hoor ik hier nooit” de boom in.