- bollenstreek
- naaistreek
- penseelstreek
- schaamstreek
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Als jij date met een man/vrouw en die persoon is wat betreft opleidingsniveau het tegenovergestelde van jou en in hele anderen dingen geinteresseerd (bijv. dat X zich niet bezig houdt met de actualiteiten, politiek etc). X behandelt je wel met respect en is goed in bed. Zie je een relatie met deze man/vrouw zitten?
0 stemmers
Ik vind het jodendom oprecht heel interessant. En Nieuw Zeeland geen flikker aan haha.
0 stemmers
N.a.v. ‘het andere youtubers en bloggerstopic’.
Stel, je komt bij iemand op visite. Je merkt dat zij goedkope cola/fanta/sapjes (uit een pak) schenken. Kijk jij dan (lichtelijk) op diegene neer?
Anoniem!
0 stemmers
Ik heb seksen op 1 of andere manier altijd al heel erg kinderlijk vinden klinken. Misschien ook omdat m’n oppaskind van 5 dat gebruikte en in een ondertiteling werd een keer “seksen” gebruikt en ik weet nog dat ik dacht. Nee dit kan niet joh haha
Voor de mensen die staand vegen of jullie evdn een tutorial willen maken .
ANONIEM
Kijk je anders tegen bepaalde forummers aan n.a.v. de keuzes die zij in dit topic hebben gemaakt?
0 stemmers
hahah god, ik dacht wie veegt de stoep nou zittend?
Picsart!
Zal m’n vriend ff vragen!
Love wasabi. Hoe heter hoe beter !
Lijk me heerlijk
Verkeersdeelname betreft iedere vorm van verplaatsing
0 stemmers
Hallo je hebt gewoon een Black Mirror-aflevering verzonnen chick haha. Wat een ramp.
Ik hoop bij dit soort polls altijd op een positievere uitslag 
Ik deed dit vroeger altijd, kon er makkelijker bij juist, haha. Ben hier pas 5 jaar geleden mee gestopt omdat ik ontdekte dat het niet per se nodig was. 
TURTILIOOO:
Als je rechtshandig bent: bij je rechtervoet op je tenen gaan staan, kont beetje naar rechtsachter draaien. Huppakkeee. Linkshandig? Omkeren.
En sorry dat ik drie losse reacties heb geplaatst 
0 stemmers
Wel de versie met Justin Bieber
.