Mag ik dan trouwen met iemand die penninck heet? Dan lijk ik rijk met die dubbele achternaam combinatie
Doe mij maar Trump dan. Met die anderen namen zullen mensen je uitlachen. Als mijn achternaam Trump is, ga ik ervanuit dat mensenslim genoeg zijn om te begrijpen dat ik niet dezelfde meningen als Donald Trump deel.
- Elke dag op een koe naar je werk
- Elke dag naar je werk met 100 kippen om je heen
0 stemmers
Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent mocht je weer gaan werken
Behalve als het op je voornaam rijmt (zoals bij mij)
Nou, ik heb dus zo’n soort achternaam en ik kan je vertellen dat mensen dat niet snappen. Ik heb er echt al jaren discussies over.
Ik heb ook eens gelezen dat acteurs uit GTST die een “slecht” karakter spelen op straat worden uitgescholden of aangesproken omdat sommige mensen dat niet los kunnen zien
Haha wow, die dakloze junk kun je toch laten afkicken en daarna oplappen? Ga toch niet op de wallen staan jongens. Maar misschien komt dat omdat ik er tevaak in het verleden langs fietse, getsie zo naar.
Die 100 kippen zijn echt me droom.
Als ‘laten afkicken’ dan nog zo makkelijk ging… Het is niet even een paar weken/maanden in een kliniek en dat je dan de garantie hebt dat diegene nooit meer verslavingsgedrag vertoont. Niet dat de Wallen zo gezellig zijn inderdaad haha. Maar als iemand écht verslaafd is lijkt het mij een nachtmerrie om mee samen te leven.
Zo werkt het dilemma niet!!!
Het is ook maar net hoe je het voor jezelf invult. Toch zou ik dan nog liever al m’n energie in een dakloze junk stoppen dan mezelf voor de ramen verkopen. Gruwelijk.
Precies en dan heb je ook nog de kans dat die junk niet jou type is waarschijnlijk en misschien wel een klootzak. Dan stop je dus vet veel werk in iemand waar je mee moet samen leven terwijl je niet van hem houd.
Plus jij moet in de eerste maanden vet veel werken om alles te kunnen betalen. Het huis de kliniek kosten eten drinken enzo. Fulltime baan en iemand van een verslaving afhelpen lijkt mij geen pretje.
Dan verkoop ik liever mn lichaam aan wat toeristen. ( zonder pooier dan wel he mijn lichaam mijn geld)
Ik zou gek worden haha. Een koe lijkt mij leuker! Gewoon een beetje heel erg op tijd vertrekken en hopen dat je geen gras tegenkomt
Ik dacht vooral dat die junk helemaal niet zo’n leuk persoon zou zijn, beetje zoals uitgehuwelijkt worden. Je moet het maar net treffen
Oud-militair / veteraan zijn is iets om trots op te zijn
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Je voorletters vormen samen woorden zoals KUT, HOER, etc maar je hebt voluit wel een normale naam en achternaam.
- Je hebt een schaamnaam die niet grof is maar wel lachwekkend zoals Charrel Kip, Sam Bal etc.
0 stemmers
Je krijgt van iemand een cadeau dat je al hebt/waar je niets aan vindt of hebt. Diegene geeft aan dat het geruild kan worden want hij/zij heeft de bon nog. Het is niet je partner of je vader/moeder. Wat doe je?
- Je zegt eerlijk dat je het al hebt/dat het niet zo bij je past en dat je het graag wilt ruilen
- Je zegt niets, bedankt voor het cadeau en geeft het door/verkoopt het/laat het in je kast verstoffen
0 stemmers
Denk ook dat dit voor je hele leven je waardigheid aantast. Je kunt wel een relatie hebben met een junk maar jij als persoon kan daarnaast nog wel een waardig/leuk leven hebben.
Alleen als je het echt al hebt vind ik het wel kunnen, als je het gewoon niet leuk vindt dan niet