Vandaar dat ik nu niet moet lachen… 
Daar dacht ik de afgelopen dagen aan maar was bang dat het te veel hier op zou lijken
Ik denk dat je op een gegeven moment een band opbouwt met Wim Lex ,en dat je dan een appje mag sturen.
Nee moet een brief zijn. Dan appt Wimlex dat ie wacht op je brief.
Ahhw jammer lijkt me echt leuk appen met hem.
Dat je dan vraagt of je op een giraf naar Afrika mag. En dat hij dat appt " is goed stuur titpic"
Mijn vrienden hebben geen knappe ouders, moet er niet aan denken om seks te hebben met Gerda.
Ik mag het hopen ja 
Sorry
Sowieso alle seks met je moeder-vader-oma-buurman of neef vragen zijn vervuiling
I can’t gewoon
- Seks met iedereen van FF
- Seks met 1 iemand van het bodybuilderforum
0 stemmers
Mede mogelijk gemaakt door @Prikkelbaar
- Aan een fiets likken
- Een liedje maken over fietsen likken en op youtube knallen
0 stemmers
- Al het geld dat je leent wordt afbetaald door een vreemde. Kan een rijke miljonair zijn of een bijstandsmoeder
- Je mag nooit meer geld lenen, ook niks kopen op afbetaling (ook geen telefoonabonnement met telefoon dus)
0 stemmers
- Nooit meer in het ‘wjekw’ topic komen
- Nooit meer in het ‘je moet kiezen’ topic komen
0 stemmers
Lekkerste Subway broodje

- Chicken Filet Supreme
- American Steakhouse Melt
- Tonijn
- Ham
- Chicken Filet
- B.L.T.
- Italian B.M.T.
- Chicken Fajita
- Chicken Teriyaki
- Spicy Italian
- Steak & Cheese
- Subway Melt
- Kalkoenfilet
- Veggie Delite
- Veggie Pattie
0 stemmers
(Niet haten als er één mist, ik heb de officiële website overgenomen.)
Omg waarom bestaat zo’n chipszaak niet.
- Onogelijk tot je 30e en daarna de rest van je leven bloedmooi
- Bloedmooi tot je 25e en daarna de rest van je leven lelijk maar niet onogelijk
0 stemmers
Waar is de optie ‘ze stinken en smaken allemaal hetzelfde en de zaak mag afgebrand worden’?
Ik heb daar dus echt nog nooit een broodje gehaald, mis ik nu iets? Ik vind het daar altijd zo erg ruiken naar kunstmatige broodjes, alsof er vliegtuigvoer wordt bereid.
Omg ik twijfelde wat ik moest kiezen want toen ik geen vegetariër was, nam ik altijd chicken teriyaki omg zo lekker.
Ben nu al 2,5j vegetariër en nog steeds als ik de Subway voorbijloop, steekt het toch een beetje dat ik dat niet meer “mag” (van mezelf) eten haha. Dat broodje is zo lekker 
Ik moest hier serieus over nadenken en het een paar keer zeggen. En ik twijfel nog steeds