Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik wil best graag op de rug van een giraf maar dan wil ik wel een bolderkar met een heel lang handvat. Want ja mn hangbuik zwijntje moet wel mee he.

28 likes

Inclusief meelwormen, harige rupsen en dierlijke ingewanden? :flushed:

2 likes

Nee hoor, ik vind de afwisseling ook leuk. Anders heb je straks meerdere topics met polls, dan gaat de lol er juist weer vanaf lijkt me.

2 likes

Ja maar met vragen als leen je maximaal ja of nee? Is niet een “je moet kiezen” vraag. Gewoon een feit wat je aanvinkt.

4 likes

Ja lekker boeiend, ik kan me daar totaal niet aan storen eerlijk gezegd.
Maar ik vind het ook nooit zo erg als de inhoud van een topic wat afwijkt van het oorspronkelijke doel/de titel, zelfde geldt voor dit.

7 likes

@anon78346544 Blij dat je terug bent, goede dilemma’s zitten ertussen :frowning:

2 likes
  • Alpaca
  • Lama

0 stemmers

• Super grappig zijn, maar niemand lacht om je
  • Niet grappig zijn, maar iedereen lacht om alles wat je zegt

0 stemmers

• Voor elke keuze die je in je leven maakt een poll moeten invullen
  • Voor elke keuze die je in je leven maakt een brief sturen voor goedkeuring naar willem alexander

0 stemmers

Vandaar dat ik nu niet moet lachen… :thinking:

2 likes

Daar dacht ik de afgelopen dagen aan maar was bang dat het te veel hier op zou lijken

Ik denk dat je op een gegeven moment een band opbouwt met Wim Lex ,en dat je dan een appje mag sturen.

11 likes

Nee moet een brief zijn. Dan appt Wimlex dat ie wacht op je brief.

10 likes

Ahhw jammer lijkt me echt leuk appen met hem.
Dat je dan vraagt of je op een giraf naar Afrika mag. En dat hij dat appt " is goed stuur titpic"

24 likes

Mijn vrienden hebben geen knappe ouders, moet er niet aan denken om seks te hebben met Gerda.

22 likes

Ik mag het hopen ja :joy:

6 likes

Sorry

Sowieso alle seks met je moeder-vader-oma-buurman of neef vragen zijn vervuiling
I can’t gewoon

5 likes
  • Seks met iedereen van FF
  • Seks met 1 iemand van het bodybuilderforum

0 stemmers

Mede mogelijk gemaakt door @Prikkelbaar

• Aan een fiets likken
  • Een liedje maken over fietsen likken en op youtube knallen

0 stemmers

2 likes