- Al het geld dat je leent wordt afbetaald door een vreemde. Kan een rijke miljonair zijn of een bijstandsmoeder
- Je mag nooit meer geld lenen, ook niks kopen op afbetaling (ook geen telefoonabonnement met telefoon dus)
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Lekkerste Subway broodje
0 stemmers
(Niet haten als er één mist, ik heb de officiële website overgenomen.)
Omg waarom bestaat zo’n chipszaak niet.
0 stemmers
Waar is de optie ‘ze stinken en smaken allemaal hetzelfde en de zaak mag afgebrand worden’?
Ik heb daar dus echt nog nooit een broodje gehaald, mis ik nu iets? Ik vind het daar altijd zo erg ruiken naar kunstmatige broodjes, alsof er vliegtuigvoer wordt bereid.
Omg ik twijfelde wat ik moest kiezen want toen ik geen vegetariër was, nam ik altijd chicken teriyaki omg zo lekker.
Ben nu al 2,5j vegetariër en nog steeds als ik de Subway voorbijloop, steekt het toch een beetje dat ik dat niet meer “mag” (van mezelf) eten haha. Dat broodje is zo lekker
Ik moest hier serieus over nadenken en het een paar keer zeggen. En ik twijfel nog steeds
0 stemmers
Ik gebruik om en aan maar ik heb voor ook vaak gehoord.
Dat is ook zo, maar als honden toegestaan zijn (ik kom nooit bij starbucks eigenlijk, dus geen idee), dan kiezen die mensen die bang en allergisch zijn er wel zelf voor om daar te gaan zitten en mogelijk geconfronteerd te worden met je hond.
Als je met je hond met de trein reist kun je ook mensen tegenkomen die bang of allergisch zijn, en zelfs als je hem uitlaat. Waar trek je dan de grens, wanneer is anderen confronteren niet meer oke?
0 stemmers
Hahahahhahaha
Late to the party maar is het niet ‘tranen zijn gestopt’?
Ik heb geen problemen met kinderen, wel heb ik problemen met ouders die hun kinderen niet corrigeren. Vaak zie ik kinderen rond rennen of gillen en die ouders kijken dan niet eens op of om.
Hahahahahaahah liever niet op de stoel hahaHH
Ja dat is ook irritant. Zowel honden als kinderen niet rond laten rennen en gillen daar.
Wow wat een lelijke tekst haha. Maar het rijmt wel beter.
ik hou van jou en blijf je eeuwig trouw