Jaa je zou dan ook nooit meer naar de stad kunnen gaan om even te shoppen. Ben je de hele dag bezig met duiven vangen.
Simon Cowell wil een tweede generatie Spice Girls beginnen en vraagt jou een naam te kiezen omdat hij je al geselecteerd heeft:
- Seasoned Spice
- Lazy Spice
- Bargain Spice
- Angelic Spice
- Green Spice
0 stemmers
Als je in Amsterdam woont heb je een dagtaak aan het vangen van die klote beesten
Als je op resultaten verbergen drukt kan je je stem wijzigen. En bedenk je dat ook bij een random persoon je iemands moeder/dochter /zus/broer blabla laat sterven! (ja hier spreekt je geweten) (of met Murphys law alsnog iemand die dichtbij je staat)
- Fender
- Kulture
- Sir
0 stemmers
Vraag je welke naam we het mooist vinden of welke het lelijkst?
Wat bedoel je precies met kinderbed? En als ik met mn vriend slaap moet hij er dan bij op het luchtbed of in het kinderbed?
Oh dat valt nog mee, ik dacht een ledikant.
Oh ik ben maar 162 misschien had ik het kinderbedje moeten kiezen
Ooh ik dacht ook een ledikant!
Ik ben laatst in het ledikantje gaan liggen die bij m’n ouders boven staat, omdat ik het ff wilde voelen. Ben blij dat er niemand bij was.
- Temptation Island
- Ex On The Beach
- Love Island
0 stemmers
Door het leven als een
- Mug
- Duif
0 stemmers
Eigenlijk best zielig
Ze worden allebei best gehaat door mensen
Alleen een mug wordt sneller gedood dus vandaar een duif en ik zou poepen op mensen die ik haat
- Je hebt pikante peper als snot
- Je mag enkel nog schuurpapier als toiletpapier gebruiken
0 stemmers
- Altijd babygehuil horen als je in bed ligt
- Elke dag het ondergoed aan wat een vriendin van je de dag ervoor gedragen heeft
0 stemmers
- Een kies zonder verdoving laten trekken
- Je ex-bedpartners via Facebook laten weten dat je genitale wratten hebt, maar dat is per ongeluk openbaar voor iedereen
0 stemmers
Hahaha deze is uiteraard wel sarcastisch bedoelt anders zou ik de vriendschap verbreken.
Haha ja ik bedoelde de “sobico” die variant van jou is echt heel origineel idd!
Dit zijn de namen die Rachel Hazes, Beyonce en Cardi B aan een kind gaven. De rest is voor eigen interpretatie.