Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Ik heb the office gezien
  • Ik heb the office niet gezien

0 stemmers

2 likes

Haha ik dacht dat The Office best bekend was! Maar blijkbaar dus niet…

4 likes

Ha door deze vraag snapte ik de vorige pas haha. Heb 1 of 2 afleveringen gezien.

Ben je liever:

• 1m35
  • 2m35

0 stemmers

Wat heb je liever

• elke dag verplicht een uur sporten
  • nooit meer sporten

0 stemmers

Eentje van dilemma op dinsdag;

• Elke keer als je een duif ziet moet je hem proberen te vangen
  • Je benoemt hardop alle producten die de caissière scant (zelfscan of boodschappen bezorgen mag dan niet meer)

0 stemmers

1 like

Eerst dacht ik ja duiven vangen, want alles opnoemen is zo debiel. En toen zag ik het plaatje en toen dacht ik jaa… sommige van die meiden weten inderdaad niet wat een bloemkool is.

13 likes
  • Altijd als je van huis bent, moet je een buiktasje dragen met condooms en die uitdelen aan random mensen en er altijd bij moeten verkondigen dat ze het veilig moeten doen. (Op = klaar met uitdelen)
  • Altijd als je van huis bent moet je zo’n zware rugzak met koffie op je rug dragen en mensen gratis koffie geven en zeggen dat ze je alles mogen vertellen. (Op = klaar met koffie geven)

0 stemmers

Wij hebben een miljoen schuimbekkende duiven die ga ik echt niet vangen hoor. Zijn niet van die mooie, maar van die scheve, kijken ook altijd uit hun ogen alsof ze zeggen ‘come at me bro’.

16 likes

Jaa je zou dan ook nooit meer naar de stad kunnen gaan om even te shoppen. Ben je de hele dag bezig met duiven vangen.

Simon Cowell wil een tweede generatie Spice Girls beginnen en vraagt jou een naam te kiezen omdat hij je al geselecteerd heeft:

• Seasoned Spice
  • Lazy Spice
  • Bargain Spice
  • Angelic Spice
  • Green Spice

0 stemmers

Als je in Amsterdam woont heb je een dagtaak aan het vangen van die klote beesten :rage:

2 likes

Als je op resultaten verbergen drukt kan je je stem wijzigen. En bedenk je dat ook bij een random persoon je iemands moeder/dochter /zus/broer blabla laat sterven! (ja hier spreekt je geweten) (of met Murphys law alsnog iemand die dichtbij je staat)

• Fender
  • Kulture
  • Sir

0 stemmers

Vraag je welke naam we het mooist vinden of welke het lelijkst?

1 like

Wat bedoel je precies met kinderbed? En als ik met mn vriend slaap moet hij er dan bij op het luchtbed of in het kinderbed?

Oh dat valt nog mee, ik dacht een ledikant.

1 like

Oh ik ben maar 162 misschien had ik het kinderbedje moeten kiezen :tongue:

1 like

Ooh ik dacht ook een ledikant!

Ik ben laatst in het ledikantje gaan liggen die bij m’n ouders boven staat, omdat ik het ff wilde voelen. Ben blij dat er niemand bij was. :clown_face::ghost:

5 likes