-
- Nooit meer je benen scheren
-
- Nooit meer je oksels scheren
-
- Nooit meer je schaamhaar scheren
0 stemmers
0 stemmers
Hahahahaha hoe is death metal spelen martelen of mis ik iets
Haha ik wist wat deze reactie zou komen. Wat ze doen is met tussenpozen superfelle witte lampen aanzetten en dan die muziek keihard spelen. En dat urenlang. Daar word je compleet gestoord van. Heb het ooit in een serie gezien geloof ik, weet niet meer welke. Vast Homeland of zo.
Edit: inderdaad Homeland. Zoiets bedoel ik: https://www.youtube.com/watch?v=YnnrLk-VLU0
Jaa oke maar van urenlang klassiek of nog erger urenlang k3 zou ik ook panisch worden
Haha ik ben tot nu de enige die voor oksels kiest. Maar ik heb echt 5 haren onder m’n oksels, nooit echt van de grond gekomen
Omg ik las hem helemaal anders! Ik dacht dat je bij de nooit optie nooit meer hoefde te scheren. Maar je mag daar dus nooit meer scheren. Ff keuze switchen hahah
Oké, hoe krijg ik dit voor elkaar? Liefst dan bij 2 oksels natuurlijk
Haha, ik zou het je niet aanraden hoor. Het is wel het enige voordeel van de operatie
Als je je lymfeklieren laat weghalen daar ben je ervan af
(Alle nadelen niet genoemd )
Botox
Zou je willen dat je één keer per dag:
0 stemmers
Ik zit op mijn werk en wens dat het eerste mogelijk is.
0 stemmers
0 stemmers
Haha ik dacht dat The Office best bekend was! Maar blijkbaar dus niet…
Ha door deze vraag snapte ik de vorige pas haha. Heb 1 of 2 afleveringen gezien.
Ben je liever:
0 stemmers
Wat heb je liever
0 stemmers
Eentje van dilemma op dinsdag;
0 stemmers
Eerst dacht ik ja duiven vangen, want alles opnoemen is zo debiel. En toen zag ik het plaatje en toen dacht ik jaa… sommige van die meiden weten inderdaad niet wat een bloemkool is.
0 stemmers
Wij hebben een miljoen schuimbekkende duiven die ga ik echt niet vangen hoor. Zijn niet van die mooie, maar van die scheve, kijken ook altijd uit hun ogen alsof ze zeggen ‘come at me bro’.