Je moet kiezen-topic (Deel 1)

1. Nooit meer je benen scheren
    1. Nooit meer je oksels scheren
    1. Nooit meer je schaamhaar scheren

0 stemmers

Hahahahaha hoe is death metal spelen martelen of mis ik iets

Haha ik wist wat deze reactie zou komen. Wat ze doen is met tussenpozen superfelle witte lampen aanzetten en dan die muziek keihard spelen. En dat urenlang. Daar word je compleet gestoord van. Heb het ooit in een serie gezien geloof ik, weet niet meer welke. Vast Homeland of zo.

Edit: inderdaad Homeland. Zoiets bedoel ik: https://www.youtube.com/watch?v=YnnrLk-VLU0

4 likes

Jaa oke maar van urenlang klassiek of nog erger urenlang k3 zou ik ook panisch worden

2 likes

Haha ik ben tot nu de enige die voor oksels kiest. Maar ik heb echt 5 haren onder m’n oksels, nooit echt van de grond gekomen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Omg ik las hem helemaal anders! Ik dacht dat je bij de nooit optie nooit meer hoefde te scheren. Maar je mag daar dus nooit meer scheren. Ff keuze switchen hahah

1 like

Oké, hoe krijg ik dit voor elkaar? Liefst dan bij 2 oksels natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, ik zou het je niet aanraden hoor. Het is wel het enige voordeel van de operatie :joy:
Als je je lymfeklieren laat weghalen daar ben je ervan af :sunglasses:
(Alle nadelen niet genoemd :stuck_out_tongue:)

1 like

Botox

Zou je willen dat je één keer per dag:

• De tijd een uur vooruit kunt laten gaan.
  • De tijd een uur terug kunt laten gaan.

0 stemmers

Ik zit op mijn werk en wens dat het eerste mogelijk is.

1 like
  • Michael
  • Dwight
  • Jim
  • Pam
  • Kevin
  • Angela
  • Wie?

0 stemmers

1 like
  • Ik heb the office gezien
  • Ik heb the office niet gezien

0 stemmers

2 likes

Haha ik dacht dat The Office best bekend was! Maar blijkbaar dus niet…

4 likes

Ha door deze vraag snapte ik de vorige pas haha. Heb 1 of 2 afleveringen gezien.

Ben je liever:

• 1m35
  • 2m35

0 stemmers

Wat heb je liever

• elke dag verplicht een uur sporten
  • nooit meer sporten

0 stemmers

Eentje van dilemma op dinsdag;

• Elke keer als je een duif ziet moet je hem proberen te vangen
  • Je benoemt hardop alle producten die de caissière scant (zelfscan of boodschappen bezorgen mag dan niet meer)

0 stemmers

1 like

Eerst dacht ik ja duiven vangen, want alles opnoemen is zo debiel. En toen zag ik het plaatje en toen dacht ik jaa… sommige van die meiden weten inderdaad niet wat een bloemkool is.

13 likes
  • Altijd als je van huis bent, moet je een buiktasje dragen met condooms en die uitdelen aan random mensen en er altijd bij moeten verkondigen dat ze het veilig moeten doen. (Op = klaar met uitdelen)
  • Altijd als je van huis bent moet je zo’n zware rugzak met koffie op je rug dragen en mensen gratis koffie geven en zeggen dat ze je alles mogen vertellen. (Op = klaar met koffie geven)

0 stemmers

Wij hebben een miljoen schuimbekkende duiven die ga ik echt niet vangen hoor. Zijn niet van die mooie, maar van die scheve, kijken ook altijd uit hun ogen alsof ze zeggen ‘come at me bro’.

16 likes