Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Heb eens in een hotel gezeten met Japans toilet. Echt het beste ooit. Waterstraal in verschillende standen, warm/koud water, droger, brilverwarming, brilschoonmaak. Enige jammere was dat er geen muziek uitkwam.

7 likes
  • Elke dag je lievelingsfilm kijken
  • Elke dag je lievelingsliedje 2 uur lang luisteren

0 stemmers

En nu niet komen met “Uueheueh ik heb geen lievelingsfilm/liedje”, want dan kies je maar welke het minst erg lijkt :sweat_smile:

Ik kan muziek heel goed soort van uitsluiten, dat ik wel weet dat het er is maar het niet heel bewust hoor, en bewegend beeld leidt me altijd enorm af, dus kom maar door met dat liedje. En luister mijn lievelingsliedje (van het moment) sowieso altijd wel meerdere keren per dag, dus 2 uur moet ook wel lukken :grin:

1 like

Liever 24 uur doorbrengen met

  • Tom Cruise
  • Tom Hanks

0 stemmers

OMG dan mag hij alleen maar zoals Woody praten :heart_eyes:

3 likes

1 woord: washandjes. :lying_face:

Jaaa :grin:

Ik had vroeger zo’n enorme crush op Jack Sparrow en vond de POTC films zo leuk dat ik serieus 2 of 3 maanden bijna iedere dag de eerste, tweede én derde Pirates film heb gekeken. Blijkbaar had ik toen ook erg veel tijd :sweat_smile:

6 likes

Die tweede is toch al de story of my life in deze zomermaanden…

2 likes

Beetje zand is toch niet zo erg?

1 like

Schuurt de maag

1 like

Wonen in …

  • Woerden
  • Zeist

0 stemmers

  • Dordrecht
  • Deventer

0 stemmers

  • Volendam
  • Urk

0 stemmers

  • Staphorst
  • Barneveld

0 stemmers

  • Heerlen
  • Kerkrade

0 stemmers

Ik heb altijd het idee dat Urk de evil twin brother is van Volendam.

7 likes

Mag ik alles weigeren?

  • Ja
  • JA in hoofdletters

0 stemmers

Huh jij eet boeren omelet uit een pakje en voor gekookte eieren uit de supermarkt. Maar je vind truffelmayo heel erg vies. Ik denk dat jouw smaak papillen kapot zijn hahaha.

1 like

Haha dat is een oude post! Ik hou niet van uitgesproken smaken, ik lust ook geen sterke kazen en mosterd bijvoorbeeld

1 like

Hahaha jaa ik kwam er echt veel te laat achter dat ik helemaal niet in het stel je vraag topic zat hahaha.

Met Tom Cruise zou ik het nog geen minuut volhouden denk ik.Lijkt me echt een natte tosti.

6 likes

Die ga ik onthouden! Vind hem zelf ook niks :sweat_smile:

@Vaiana Ik vind Tom Cruise sowieso vreselijk, maar sinds ik heb gezien dat zijn voortand in het midden van zijn gebit/gezicht zit, vind ik hem nog een tandje (pun intended) vervelender

13 likes