Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

Maar, hoe stond je een keer achter de kassa? Als inval of hoe bedoel je haha want als je ergens werkte, zou die manager je natuurlijk wel een keer hebben aangesproken toch!

Ik werkte op evenementen, maar nooit achter de kassa. En toen had iemand mij ineens achter de kassa gezet. Daarna wel vaker (2-3x ofzo)achter de kassa gezet maar heb toen geen fouten gemaakt voor zover ik weet :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha dat doet me denken aan de Etos-verkoper die me een zonnige dag toe wenste nadat ik condooms had afgerekend

17 likes

En je was onherkenbaar :joy: (hoop ik voor je)

Ik was nog erg jong en was tijdelijk receptioniste.

Gerard, ik heb Benco Schotland voor jou aan de lijn.

  • Je hebt wie aan de lijn??

Ene Benco Schotland. Komt-ieā€¦

Bleek even later natuurlijk iemand van Bank of Schotland te zijn :joy::joy:

148 likes

Ik ga helemaal stuk Hahahahah

1 like

Dit heb ik al meer dan 1 keer gehad :sweat_smile: Ik voorkom het nu door altijd te zeggen ā€œik ben op zoek naar meneer de boerā€. Het ergste wat me dan kan gebeuren is dat die persoon zegt ā€œdaar spreekt u meeā€. Dan zeg ik maar dat ik de naam niet goed had verstaan ofzo.

8 likes

Ik werkte in een peuterklas en de peutertjes die na de vakantie zouden starten kwamen eens een kijkje nemen. Er was een peutertje met een naam die zowel voor een jongen als een meisje kon gebruikt worden en hij/zij had lang haar dus ja ik zei ā€˜Oh wat zie jij er een lief meisje uitā€™. De papa zei ā€˜Het is een jongenā€™. Oepsā€¦ Diezelfde voormiddag nog 3 keer gehad dat ik iets zei zoals ā€˜Geef het maar aan haarā€™ en dat de papa riep ā€˜Aan hem, het is een jongenā€™

31 likes

Ik hoor dat ook vaak. Komt weliswaar omdat ik altijd de telefoon antwoord door ā€œmet Donnaā€ te zeggen.:thinking: ā€œGoodmorning, Iā€™d like to speak to Donna Noble pleaseā€.

1 like

Ik was een keer zooo misselijk bij mijn bijbaantje op de vleeswarenafdeling bij de C1000, kon gewoon de lucht van rosbief en andere vleeswaren niet verdragen. Dus ik met mijn misselijke hoofd naar het kantoor van mijn leidinggevende en de situatie uitleggen, kreeg ik als reactie terug dat ik zelf maar vervanging moest zoekenā€¦ nou, nog een keer uitleggen aan hem dat dit echt niet ging lukkenā€¦ nog steeds niet overtuigd helaasā€¦ paar seconde later moest ik zo enorm hard kotsen dat zijn hele kantoor onderlag met mijn kots, ik had nog net niet zijn dure pak meegenomen :sweat_smile: nou toen was hij EINDELIJK overtuigd dat ik toch wel de waarheid vertelde en mocht ik eindelijk naar huis :roll_eyes:, de jaren erna kon ik hem nog steeds niet recht in de ogen aankijken, het was ook echt een nare manā€¦

66 likes

@Flamoes ik had eens dat ik een mail van paypal kreeg dat ik nog 5000 euro op mn account had staan. Niks mee gedaan want ik dacht dat het scam was, kreeg ik de week erop een mail dat ze het naar de verkeerde persoon hadden gestuurd en ik geen geld op mn rekening had.
Dacht echt dat bij zoā€™n groot bedrijf als paypal zulke fouten niet gemaakt werden (is 6 jaar terug ofzo al)

5 likes

o ja hahahah

3 likes

Ach ja overal waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar als je echt de dupe wordt van zoā€™n fout dan wordt het hopelijk wel netjes goed gemaakt.

Hahaha moest hardop lachen

4 likes

Ik had een tijdelijke baan bij een bedrijf dat websites maakt voor bedrijven en zorgde voor een betere vindbaarheid doormiddel van teksten etc. Ik bouwde ook websites voor klanten en bij een bestaande website had ik per ongeluk de code van een pagina verwijderd, omdat ik te laat door had dat ik op een andere pagina zat (en er ging even iets mis met mijn laptop). Het was een pagina waarin code stond van huizen die te koop stonden en dat was via een extern bedrijf gemaakt. Ik moest toen mijn baas opbellen (ik werkte thuis die dag) en toen ik het vertelde hing hij de telefoon op omdat hij zo boos was. Gelukkig konden ze het eenvoudig terugzetten, maar ik kon wel door de grond zakken (had ze andere veel geld gekost). Nog steeds als ik eraan terugdenk krijg ik weer de kriebels. Ik vond het zo erg.

Gelukkig mocht ik wel blijven!

6 likes

Ik werkte al vakkenvuller en werd als stront behandeld daar, een paar dagen eerder had ik te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. En op mijn een na laatste werkdag had ik een hele heftige blaasontsteking. Het was na sluitingstijd en we mochten niet eerder naar huis totdat alles klaar was, ik ook niet terwijl ik me best wel beroerd voelde. Toen stond ik de diepvriespizzaā€™s te vullen en opeens kreeg ik hele hevige aandrang en pijn en voor ik het wist piste ik in mijn broek. En ik kon het echt niet tegenhoudenā€¦ Het lag toen ook op de vloer en dacht eerst nog: zal ik het schoonmaken? Maar toen bedacht ik me hoe ik behandeld werd en dat ik niet naar huis toe mocht terwijl ik me ziek voelde dus toen dacht ik laaaaaater bitches jullie ruimen mn pis maar lekker zelf op. Het was gelukkig niet te zien aan mijn broek want die was zwart en wijd en lelijk. Kut supermarkt

101 likes

Bij mijn eerste bijbaantje moest ik tasjes bestellen en dat ging via zoā€™n handdevice (hoe heet dat?) Dat ding werkte 9/10 keer niet helemaal goed en het touchscreen was ook niet goed meer dus ik wilde 10 dozen bestellen, maar de 0 pakte die niet dus ik bleef er op drukken. Een paar dagen later werden er 1000 dozen bezorgd. :slightly_smiling_face:

104 likes

Helemaal stuk om dit verhaal HHhaHa.

Iedereen moest heel hard lachen, inclusief mijn baas. Ik ben door die jongen maanden lang genegeerd :grin:

1 like

Hahaha ik ga stuk :rofl::rofl::rofl: