Jouw domste / genantste fout of blunder op werk

omg wat erg!!! (voor jullie allebei)

1 like

Zelfde letters, andere volgorde :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja ik verstijfde ook helemaal en wist niet wat ik moest doen, dus ik zei een soort van “ohhh Uh ja” huuuh? Hoezo zei ik dat

3 likes

Hahah ja nu kan ik er wel een beetje om “lachen” omdat het zo lomp van mij was

6 likes

Hahaha neeeeeeee! Overigens heb ik in een drukke winkel gewerkt die naast een boekwinkel was en waar veel blinde mensen kwamen… Ik vraag me nu echt af of het dezelfde is :open_mouth:

Haha er kwamen niet zovaak blinde mensen hoor, maar mijn winkel is Hilversum!

Haha, oké allebei niet dezelfde! Het was ook wel echt super vergezocht van mij :sweat_smile:

Nee hoor snap t wel. Als er relatief vaak blinde mensen in een boekwinkel zouden komen zou mij dit ook opvallen en zou ik het scharen onder bijzonder (ervan uitgaan dat ze geen braille boeken verkopen)

Hahaha dat weet ik eigenlijk niet! Misschien wel. Het was vlakbij een blindeninstituut namelijk.

Oooooh, ja dat is opzich wel een ander verhaal dan. Bij mij zat er alleen een Jellinek in fe buurt :yum:

Genant van een collega van mij:
Ik was op mijn vorige werk jarig en had taart gehaald en boterkoek zelf gemaakt en neergezet. De kantinedames hadden er een bordje bij gezet dat het van mij was, maar ik ben in september jarig als het schooljaar net is begonnen en het was best een grote school dus nog niet iedereen wist wie ik was.
Zit ik gewoon lekker te lunchen, gaan aan de tafel achter mij een paar vrouwen zitten, praten een beetje en het gaat ook over de traktatie. Zegt eentje ja die boterkoek moet je niet nemen, die is niet te vreten haha! Dat kind kan echt niet bakken. Zegt iemand anders ja ik weet ook niet wie het is, zal binnenkort wel weer weggaan dus ik ga haar naam ook niet leren.
En ik zat daar :face_with_raised_eyebrow::flushed: leuk man. Ben maar ergens anders gaan lunchen, durfde er ook niks van te zeggen.

33 likes

Getver wat een gare wijven
Niet echt een leuke start van het jaar

4 likes

Wauw wat debiel
Ik had ze terug voor het blok gezet, maar snap dat dat op zo’n moment lastig is.

3 likes

@Bertie nou lekker aardig ook. Iemand trakteert iets en dan reageer je zo…

4 likes

Vandaag moest ik even kassa bijdraaien. Ik wilde eerst op een pinkassa gaan, maar besloot toch om een normale kassa te openen. Maar blijkbaar zat dat nog in m’n hoofd. Heb de eerste 5 minuten tegen alle klanten gezegd dat het een pinkassa was, en iedereen gedwongen om te pinnen :face_with_hand_over_mouth:

58 likes

Haha ik had dat eerste andersom als studente van 18 bij mijn eerste les. Ik kwam de werkgroep binnen en er zat een vent in een net jasje dus ik zei “dag meneer” of iets in die trant en hij keek me een beetje vreemd aan, bleek dat het gewoon een student was en niet de docent:’)

44 likes

Thanks :blush: ik blijf gewoon stug doortrakteren hoor, mij krijgen ze niet klein :raising_hand_woman:

18 likes

Haha ik word ook altijd heel jong geschat. Altijd vragen ouders bij de diploma uitreiking welke vakken ik met kroost Jan-Willen Pieter of Marie-Claire heb gevolgd. Naar mate de avond vordert maakt het me vaak minder uit. En op mijn eerste werkdag hier hadden we kennismaking op locatie, met leerlingen. Ik zit in de bus, vervoer geregeld door school, gaat een meisje naast me zitten, vraagt ook welke vakken ik ga doen dt jaar. :joy:

17 likes

Heerlijk om te lezen dit :joy: Ik begin morgen met een nieuwe baan, ben nu al benieuwd wat voor blunders ik straks te delen heb.