Cool! Heb nog nooit eerder iemand ontmoet die het ook kon (niet dat ik het iedereen vraag ofzo), maar misschien is het wel helemaal niet zo moeilijk als ik denk omdat ik het met rechts dus totaal niet kan
Ik kan dat met beide handen!
En ik zie in gesprekken enzo woorden voor een groot deel voor me. Weet niet of het een talent is want zoveel heb je er niet aan. Ik heb voor zover ik weet 1 keer ontmoet die dat ook had, was wel grappig want ik had het ene aantal x over mijn hond gehad en toen vroeg hij hoe je zijn naam spelde. En later zei ik iets van dat ik woorden vaak zo voor me zie, omdat ik een beetje een vibe had dag hij dat ook had, en bleek ook zo te zijn! Wel heel grappig want daar heb je t niet snel over dus geen idee hoeveel mensen dat hebben, maar volgens mij is het niet mega doorsnee.
Ik kan alleen mijn tong verticaal draaien.
Ik kan dat met beide handen. Volgens mij is de Star Trek saluut het moeilijkst en als je die eenmaal onder de knie hebt valt de rest reuze mee.
Ohh ja ik heb ook een lui oog dus het is mijn party trick om mijn ogen afzonderlijk van elkaar te laten bewegen haha
Ik ben echt een meester in het doden van muggen.
Ik heb hier heel lang over na moeten denken maar ik kan heel goed de tijd inschatten!
Dag en nacht kan je me vragen hoe laat het is en ik zit er nooit meer dan 5 min naast.
Ik kan dat ook. Mijn tenen daarentegen kan ik niks mee. Ik kan niet m’n grote teen afzonderlijk van m’n andere tenen bewegen laatstaan überhaupt een andere teen omhoog doen?! Kan alleen alles samen buigen maar afzonderlijk neen.
Op willekeurige momenten heb ik een ontzettend goed geheugen. Ik onthou dan bijvoorbeeld kleine, onbelangrijke dingetjes die iemand me ooit over zichzelf heeft verteld, en als ik die er dan na lange tijd weer uit flap lijk ik echt een soort enge stalker
Oh dat is echt heel knap!
Kom nu tot de conclusie dat ik met mijn tenen ook vrij weinig kan
Tijd schatten die ik nodig heb om ergens te komen met ov/fiets, zonder op een reisplanner te kijken. Bijna altijd op tijd en bijna altijd aan het wachten op iedereen.
Rekenen/gewichten/maten/volume inschatten. Lekker vaag, maar ruimtelijk inzicht komt het op neer
Hahaha bedankt voor de tip
Anoniem memes de wereld in slingeren die veel likes krijgen en op verschillende social mediakanalen worden geshared.
Ik ben heel goed in zorgen dat ik maar één keer hoef te lopen met spullen zonder een tas te gebruiken. Of het nou om boodschappen gaat of een stapel was uit de wasmachine, ik weet het zo te stapelen dat ik alles in een keer mee krijg in mijn armen.
En ik ben goed in zorgen dat ik niet hoef te wachten op een trein of vliegtuig. Eigenlijk plan ik alles altijd iets te krap waardoor ik het dan precies haal. Echt relaxed want ik haat wachten.
Ik kan ook vaak op de minuut raden hoe laat het is terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo veel met tijd heb.
Ik krijg het altijd voor elkaar om propjes papier naast de prullenbak te gooien, zelfs al sta ik er 5 cm vanaf
Wow dit ga ik sowieso uitproberen!
Ik kan goed een zwangere buik faken inclusief een kind dat schopt als ik voor mijn doen veel gegeten heb. Ik bedoel dan niet een licht opgezette buik maar wel echt een flinke. Vraag regelmatig of mensen het kind willen voelen en ga dan helemaal stuk
Ik kan op mijn vingers fluiten, met verschillende vingers naar keuze. Ik probeerde het net weer ff (was vooral leuk toen ik puber was TIG jaar geleden) maar het lukt nog steeds hoor hehe
Ook kan ik zeer goed hoofdrekenen en getallen schatten.
Ten slotte ben ik een ster in het maken van memes van mijn collega’s.
(Althans ik vind ze vooral zelf altijd bijzonder treffend)
Oja en nog iets super onnuttigs, ik kan alle boeken van het oude testament uit mijn hoofd opzeggen (why) evenals het griekse alfabet. En alle woorden die je in groep drie krijgt als je leert lezen (ik maan roos etc)