Jouw (geheime) talenten

Ik ben al vanaf mijn 14e vrijwilliger op festivals en kan daardoor prima biertjes tappen.

En wat is jullie ‘geheime’ talent?

7 likes

Ik kan heel goed liegen, niet iets om supertrots op te zijn…

Edit: hierdoor weet ik ook bijna 90% van de tijd wanneer iemand anders aan het liegen is dus ja silver linings!

14 likes

Same here haha

1 like

Ik kan mijn tong in mijn neus steken😎

4 likes

Ik ben heel goed in facebookstalken :sunglasses: (geldt ook voor alle andere social media kanalen/google etc.)

18 likes

Oja, goeie! Ik ben ook al zo vaak getagged door vrienden in deze meme:

23 likes

Het onthouden van de meest onbenullige dingen.
Belangrijke dingen daarentegen…

3 likes

Ik ben goed in het geluid van een cavia nadoen en verjaardagen onthouden (vertel me één keer wanneer de buurvrouw van de neef van je oma jarig is en ik help je er de komende jaren aan herinneren) :sweat_smile: Ik kan ook goed raakschieten met een luchtbuks of pijl & boog.

10 likes

Ik heb een extreem goed geheugen en kan altijd alles terugvinden.

2 likes

Ik ben niet zo heel lenig maar deze yoga positie kan ik echt heel goed.

Samenvatting

20180527_231838

78 likes

Een idioot groot deel van mijn hersenen zit vol met songteksten van liedjes. En dan natuurlijk het liefst liedjes van 20 jaar geleden. Waar mijn hersenen niet vol mee zitten: topografische kennis, algemene feitenkennis, jaartallen.

10 likes

Ik daag je uit https://10fastfingers.com/typing-test/dutch

Ik kan echt supergoed te laat komen

17 likes

Ik weet altijd precies wanneer dingen gebeurd zijn (gebeurtenissen in mijn familie/vrienden whatever) En ik heb het bijna nooit fout.

Ook kan ik heel goed stemmetjes nadoen, zo kan ik Cartman, James Blunt, Dr Phil Goofy en Mickey mouse nadoen en klanten hahaha.

En ook kan ik best goed zingen en daar schrikken mensen altijd van ofzo haha

15 likes

Ik kan goed acteren.

Ik kan goed stemmetjes nadoen en verzinnen.

Ik zie er betrouwbaar uit blijkbaar waardoor toeristen altijd naar me toe komen om de weg te vragen

1 like

Ik kan goed een krekel nadoen, en Shelly van South Park

3 likes

Ik kan motieven en persoonlijkheden van mensen goed inschatten ofzo. Ja lekker vaag, maar ik bedoel dat ik in kan zien waarom mensen bepaalde dingen doen/ in bepaalde gedragspatronen terecht komen en hoe het komt dat ze zo’n persoonlijkheid ontwikkeld hebben. Hierdoor ben ik vaak degene die om raad gevraagt wordt in mijn omgeving terwijl ik zelf ook maar wat aan modder. :redface:

4 likes

Ik ben heel goed in Topo, kan alle landen ter wereld opnoemen uit Mn hoofd; alle hoofdsteden; alle staten van de vs/Canada/Australië/Argentinië etc.; alle hoofdsteden van die staten. Kan alle landen op de wereldkaart aanwijzen.

Ben ook goed in wereldleiders, weet de meeste te herkennen en benoemen, kan alle presidenten van de VS in volgorde opnoemen etc.

17 likes

Ik kan goed Googlen! Vind altijd wel wat ik zoek, ook als het niet zo makkelijk vindbaar is

Ik kan met mijn ogen trillen, dat vinden mensen vaak ook weird. Mijn vriend kan het toevallig ook

Ik kan snel / efficiënt werken waardoor ik meer vrije tijd heb :stuck_out_tongue:

Ik kan het Griekse alfabet opzeggen in een paar seconden.

5 likes