Had niet anders verwacht.
Ik schrok een beetje van de muziek die automatisch werd afgespeeld. Catchy electronische deuntjes die werden afgewisseld met schreeuwende mannen. En schijnbaar ben ik van de 3 D’s. Edit: schijnbaar viel Taylor Swift net buiten de boot. :’)
Hahaha bij mijn favoriete artiesten op nummer 3, ‘study music library’
It was a sad year
Ik wilde met m’n meest beluisterde nummer eigenlijk naar het biechttopic want OMG zo fout (wel heel catchy)
Dit is het eerste jaar met Spotify premium dus was erg benieuwd haha
Edit: zie dat ik vorig jaar bijna 10.000 minuten had geluisterd dus het is het geld in dit geval wel waard
Ja dat was het! Thanks!
Ik heb ook bijzonder veel naar de 00s geluisterd, met Dirrty als hoogtepunt. Verder ben ik verslaafd aan de African Beats of iets in die trant radiozender. Daar komen echt vet lekkere nummers voorbij.
Ik kon het alleen vinden door binnen de app ’ wrapped’ op te zoeken en dan opende zich automatisch een schermpje waarin alles werd afgespeeld.
Ik in de 0,5% top van alle luisteraars van Mahalia, dan ben ik echt superfan of wat? Haha
Nice, bij mij ook Stormzy op 1!
O, en blinded by the lights was blijkbaar mijn meest gestreamde begin 2020. In het begin omdat ik het een lekker nummer vond en daarna vooral in de douche omdat het voor mij het liedje was met precies de goede duur om mijn haarmasker in te laten trekken. Weet precies de noot waarna ik mijn haar ging uitspoelen.
Betekent dat die 0.5%? Omg dan schaam ik me dood
Ik had dit resultaat niet verwacht gezien ik bijna alleen nog maar tiktok nummers luister.
Maar dat was 1 van de uitvaart nummers die we gedraaid hadden voor ons zoontje. Dus klopt volledig dat dat nummer mij wel echt help/geholpen heeft.
Alle rap genres komt door tiktok haha

Haha oh is dat dat? Dat had ik bij Taylor Swift
Wow ja, en veel ook!