Mac Miller! Goeie smaak heb je. Ik moest huilen toen ik hoorde dat ie overleden was.
Ja vroeg ik mij ook af. Vriendin van me zat zelfs in de top 0,05%
Hahaha oh nee ik shame niemand! Vriendin en ik hebben dezelfde favoriete artiest, dus stiekem ben ik een beetje jaloers
Hallo, ik ben Grumpy en ik ben stiekem een witte man van middelbare leeftijd die alleen maar melancholische nummers op repeat draait. En ik deel een Spotify met mijn vader, vandaar het top genre.
Edit: blijft ook leuk dat Roy Orbison elk jaar hoog staat. Die is volledig van mijn vader en de rest van de nummers en artiesten allemaal van mij haha.
Ik durf mijn lijstje eigenlijk niet te plaatsen . Mijn favoriete genres zijn broadway en showtunes. Zelfs de meest beluisterde podcast is een musical…
Leuk juist! Onder mijn eerste twee slides zaten nummers uit Crazy Ex-Girlfriend haha.
@GrumpyHarry haha oké vooruit.
Hoi ik ben Fahrenheit451 en ik heb een probleem. Mijn theater fase is nooit echt over gegaan.
Ik las van de week nog in een topic dat mensen zich afvroegen wie er uberhaupt naar Taylor Swift luistert, dus het is fijn om te zien dat ik niet de enige ben met haar in mn wrapped
Mehhh mij lukt het niet, zelfs niet als ik de app update enzo. Misschien is mijn Iphone 5 gewoon te bejaard? Frustrerend dit
omg ik zit in de top 0,05% van de luisteraars van Robbie Williams
Ja dit heb ik ook. Ik luister uren per dag klassiek / pianomuziek omdat ik anders niet kan werken. Dit verpest al mijn statistieken en mijn discovery weekly is nu altijd kut terwijl ik daar vroeger heel veel nieuwe vette nummers uithaalde.
Hahah ik zat in de top 0.05% luisteraars van Maria Menia. Voel me echt obsessed nu, haha.
Het gaat hier over die top 0,5% maar dat kan toch helemaal niet?
Ik sta volgens Spotify in de top 0,5% van Creedence Clearwater Revival-luisteraars en daar geloof ik helemaal niks van. Ja ok, heb ik ook wel het meeste geluisterd maar dat was tot de lockdown ongeveer. Daarna Spotify niet meer zo vaak aan gehad (want niet meer in de auto). Plus ze hebben iets van 13,2 miljoen maandelijkse luisteraars??
Ze staan niet eens in mijn top 5 meest beluisterde nummers
Bizar veel minuten geluisterd vergeleken met sommigen hier

Ik luister juist heel weinig muziek. Luister het eigenlijk alleen in de trein, op de fiets af en toe, als ik visite heb en soms als ik alleen ben (maar zet dan sneller een serie aan). Ik was vroeger echt verslaafd aan muziek maar toen kwam Netflix en werd mijn verslaving series ipv muziek.