Jouw Spotify jaaroverzicht

Ik had nerveus en troostend?? Haha. Misschien veel Taylor Swift.

Dit is mijn wrapped:

Arashi is een Japanse popband. Ik wist wel dat ik er veel naar geluisterd had, maar ik kreeg dus dit:

Oeps haha. Ik heb er ook echt meer dan 7000 minuten naar geluisterd. :sweat_smile: Heb wel heel veel aan hun muziek gehad dit jaar. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb het langst naar Televisië geluisterd (podcast) :sunglasses: en Met Het Oog op Morgen, De Eeuw van de Amateur en Marc-Marie en Aaf vinden iets. Vind de ‘Jouw topnummers van 2021’-playlist ook heel leuk om terug te luisteren, had de top 5 niet helemaal verwacht alleen. Froukje is mijn topartiest! Love haar ook wel

1 like

2 likes

:grimacing:

2 likes

Even je app updaten!

Tell me you’re queer without telling me you’re queer.

13 likes

6 likes

Lekker basic lijstje :+1: En weer een jaar thuiswerken heeft er blijkbaar voor gezorgd dat ik gemiddeld 5.5u per dag geluisterd heb

7 likes

En ik ben bovengemiddeld trots dat ik in de top 0,05% luisteraars van Pitbull sta

11 likes

Schermafbeelding 2021-12-01 om 17.27.12

21 likes

1 like

Tja ik blijf voor altijd een 15-jarige SHINee fan. Misconceptions Trilogie zijn de beste Kpop albums ooit. Mot je kommen dan

4 likes

3 likes

Zoals altijd staat soundtrack op nummer 1, hierdoor staan er altijd artiesten in mijn lijst die ik niet eens bij naam ken :’)

Deze had ik niet verwacht, want ik luister niet al hun afleveringen vergeleken met andere podcasts.

Daarnaast heb ik altijd het idee dat het meest beluisterde nummer nooit klopt, het is altijd een recent ontdekt nummer.

1 like

Jaaa Phoebe :smiling_face_with_three_hearts:

Ik neem alles terug trouwens, naast mijn partner val ik in het niet. Diens hele lijst is 100% songfestival en Miley Cyrus, gayer wordt het niet :joy: Hen zit zelfs in de top 3% Maneskin luisteraars, haha.

2 likes

Face my fears heb ik 77x geluisterd. Ik sta bij de 2% van Taylor Swift. Mijn favoriete gernes zijn wel vaag. Wat is metropopolis of iets dergelijks nou weer. Oh en aura was neerslachtig en motiverend. Wat een contrast, haha

Edit: mijn favoriete nummers zijn op 1 na allemaal van Isak Danielson. Dat album is ook echt goed. Nummer 3 is Tom Odell

1 like

Echt zo basic bitch dit🥲

6 likes

Lekker afwisselende muzieksmaak :rofl:

Met 70K minuten heb ik meer geluisterd dan 96% van de luisteraars? :open_mouth: Ik kan wel tijdens werk muziek luisteren, maar met geen reistijd vind ik dit echt opvallend :’). (Edit: wel 40.000 minder minuten geluisterd dan vorig jaar wowww toen moest ik wel bij de 1% grootste gebruiker zitten denk ik :’))

Oh en Lil Uzi is niet helemaal verdwenen;

Doet me echt denken aan een periode/persoon en dit lied is echt een perfect voorbeeld van hoe het níet hoort te zijn en het herinnert me eraan. Sommige mensen ben je beter kwijt dan rijk. :slight_smile:

4 likes

Gelukt. Dank je.

1 like

Wow 70K is echt veel! Ik heb vanwege thuiswerken juist veeeeel minder geluisterd, echt maar 11k 🥲Komt omdat ik nu de hele dag radio luister en niet meer met het ov reis.

4 likes