Jouw Spotify jaaroverzicht

Bij de 0,5% topluisteraars bij Charli XCX terwijl ik mezelf niet als superfan beschouw ofzo. Vooral opgewekte poppy muziek bij mij

2 likes

Hahaha sea shanty op 1 :joy: wat leuk

1 like

:greece::greece::greece::nazar_amulet:

3 likes

Net een edit gedaan, maar vorig jaar dus 109k :scream:
Maar wel veel ja. Maar ik kan vaak muziek luisteren tijdens werk. Oh en besef nu; de minuten via YouTube op mijn werklaptop zijn dus niet eens meegeteld :’)

Edit:12.000 minuten daarvan naar Saint Jhn holy Christ als je nagaat dat je dan 8 + halve dag lang naar zelfde persoon luistert. Bizar toch

Ik heb dit ook, kan niks openen het crasht gelijk :sob:

1 like

Lekker divers

4 likes

En hoe vaak heb je dit jaar je favoriete nummer geluisterd? Meer dan 100x of?

1 like

Ik vind dit dus echt leuk om te zien! Al die haat hierop snap ik niet!
@dilla jij hebt nog niet gepost toch? Siir kwam ook nog voorbij hier in die wrapped, die ken ik volgens mij via jou!

5 likes

Oh nee is @dilla weg? :disappointed_relieved:

2 likes

Jawel!

326x dit keer. Valt nog mee :crazy_face: Dit is BTW wel het eerste nr van het album en ik zet dat vaak aan als ik ook even wat moet doen (tandenpoetsen of opmaken ofzo) dus enigszins logisch dat deze bovenaan staat.

@En_17_Anderen ik heb ook zoiets staan bij liedje Calma. Denk doordat het Latin/pop is ofzo?

1 like

Ohno vanmiddag was ze er nog. Hopelijk snel terug!

2 likes

Ha wat leuk dat je je record hebt verbroken. :grin:

Ha nee vorig jaar was het Lil Uzi met 540 streams van Trap This Way. Ga ik nooit meer verbreken denk ik :sweat_smile: (Ik ben het nr trouwens nog steeds niet zat!)

1 like

Oooh :star_struck: Fantastisch. Ik heb dat nummer nav dat berichtje toen ook in mijn favorieten gezet. Ga nu deze ook opzoeken.

Blijft zo leuk al deze lijstjes

1 like

Haha ik was bang dat juf roos hoog zou staan maar het valt mee gelukkig

1 like

Scream and shout, genieten

7 likes

Dit klopt wel zo’n beetje. Ik ben volgens mij nog precies wie ik op m’n 17e was 🥲

Oh en dit klopt ook echt:

7 likes

Lekker black eyed peas luisteren :dancer:t3:

2 likes

Ennn m’n hyperfocusnummer voor studeren/schrijven met 335 plays hahaha

14 likes

haha, had je wat dat betreft een langer nummer kunnen uitzoeken!