Maar van die favoriete nummers klopt echt geen bal hoor.
En mijn subgenre is pop punk
Geen idee, ik heb de lijst nog niet bekeken, maar ik zie wel dat de bug met het genre opgelost is, ik krijg nu plots wel rock!
Ik dacht altijd dat ik over het algemeen liever naar mannelijke stemmen luisterde maar dat is dit jaar dan misschien veranderd

Klopt bij mij ook voor geen meter
Tsja…
Mijn hart was begin dit jaar gebroken, en toen luisterde ik constant naar catch up van Josylvio haha en these days.
Voor de rest, tsja.
Mn muzieksmaak is idd niet om over naar huis te schrijven.
Ha, nee, helemaal alleen. Goede deal wel, voor 2.50 per maand. Heb thuis en in de auto eigenlijk altijd muziek opstaan en luister op werk ook redelijk veel muziek, dus klopt wel ongeveer.
Volgens mij klopt mijne best wel. Valt me alleen op dat de nieuwste liedjes, het meest afgespeeld zijn.
Ik deel sinds een half jaar mijn account met mijn 12-jarige nichtje en was zo bang dat Lil kleine ofzo de lijst zou halen, maar gelukkig niet en heb ik blijkbaar toch nog 33 uur met de Arctic Monkeys doorgebracht. Vind deze overzichten altijd zo leuk, vooral omdat me steeds weer op valt dat ik toch wel erg veel naar pop luister, en dat wil zeggen dat ik meer sport dan ik altijd denk. Gelukkig is rock wel mijn subgerne want daar ligt toch wel echt mijn liefde
Kids With Guns!!!
Wat een kutnummer staat er bovenaan haha
Jaaaa! hou van dat nummer haha
Ik heb 28,000 minuten vanaf september. (Daarvoor had ik een gedeeld account met mijn vader.) Ik denk dat wij vooral in het weekend bijvoorbeeld van de ochtend tot ooit zelfs in de nacht spotify aan hebben staan op de boxen door het huis. Dan zit je natuurlijk zo aan een heel aantal minuten. En dan nog altijd savonds muziek aan staan, in de bus, tijdens het douchen, het weekend. Dus eigenlijk altijd als we thuis zijn en ik ook nog onderweg.