Jouw Spotify jaaroverzicht

Ik vind het wel raar dat deze top songs niet overeenkomen met die eerste vijf in de afspeellijst - iemand die weet hoe dat kan komen? Dat is nl dit dus alleen het eerste nummer komt overeen.
:

Ja dat vroeg ik mij ook al af. Ik vind mijn lijstje echt stom en klopt ook niet echt terwijl de eerste nummers uit de afspeellijst wel kloppen :triumph:

31

Klopt wel redelijk denk ik , favoriete nummers klopt sowieso :smiling_face_with_three_hearts: Heb wel het idee dat de meest recente favo nummers niet meegenomen zijn.

7 likes

Maar van die favoriete nummers klopt echt geen bal hoor.
En mijn subgenre is pop punk

4 likes

Ik deel Spotify met mijn vriend en hij houdt van rap en nu vind ik de hele lijst verpest :frowning:

4 likes

Geen idee, ik heb de lijst nog niet bekeken, maar ik zie wel dat de bug met het genre opgelost is, ik krijg nu plots wel rock!

Die afspeellijst ‘your top songs 2018’ hè, klopt die bij jullie? Want bij mij staan er nummers in die ik niet ken en het klopt ook niet met mijn overzicht van topnummers?

7 likes


Ik dacht altijd dat ik over het algemeen liever naar mannelijke stemmen luisterde maar dat is dit jaar dan misschien veranderd :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik schaam me niet voor Shawn.

4 likes

4 likes

Klopt bij mij ook voor geen meter

Leuk om te zien allemaal!

Mijn verfijnde muzieksmaak:

4 likes

Wow, deel jij je spotify met iemand? Anders luister je dus gewoon 4.5 uur per dag, dat is echt veeeeel! (niet negatief)

1 like

:woman_facepalming:

Tsja…

Mijn hart was begin dit jaar gebroken, en toen luisterde ik constant naar catch up van Josylvio haha en these days.

Voor de rest, tsja.

Mn muzieksmaak is idd niet om over naar huis te schrijven.

7 likes

33 uur naar Eefje geluisterd :heart:

9 likes

image

Ik luister tijdens het studeren heel vaak een standaardlijst van John Mayer óf mijn eigen ‘achtergrondmuziek’ lijst vol met Mumford & Sons, George Ezra (ik luister geen Shotgun haha), Boy & Bear e.d. Vind XO (de cover van John Mayer) echt een schijtnummer, jammer dat die ertussen staat :sweat_smile:

Mijn favoriete subgenre is blijkbaar ‘neo mellow’.

8 likes

Ha, nee, helemaal alleen. Goede deal wel, voor 2.50 per maand. Heb thuis en in de auto eigenlijk altijd muziek opstaan en luister op werk ook redelijk veel muziek, dus klopt wel ongeveer.

2 likes

image
Volgens mij klopt mijne best wel. Valt me alleen op dat de nieuwste liedjes, het meest afgespeeld zijn.

4 likes

Ik deel sinds een half jaar mijn account met mijn 12-jarige nichtje en was zo bang dat Lil kleine ofzo de lijst zou halen, maar gelukkig niet en heb ik blijkbaar toch nog 33 uur met de Arctic Monkeys doorgebracht. Vind deze overzichten altijd zo leuk, vooral omdat me steeds weer op valt dat ik toch wel erg veel naar pop luister, en dat wil zeggen dat ik meer sport dan ik altijd denk. Gelukkig is rock wel mijn subgerne want daar ligt toch wel echt mijn liefde :heart_eyes:

2 likes