Jouw Spotify jaaroverzicht

HONNE :heart:

Wel gek dat het niet matched met die afspeellijst…

2 likes

Haha ben totaal niet verrast :joy:

12 likes

Kids With Guns!!! :heart:

2 likes

image

Wat een kutnummer staat er bovenaan haha

4 likes

Jaaaa! :heart_eyes: hou van dat nummer haha

1 like

Die favoriete nummers kloppen van geen kant…

3 likes

Ik gebruik sinds deze zomer Spotify echt intensief, daarvoor niet echt. Dankzij m’n vriend, waar ik vanaf juni mee ga, luister ik veel DnB. Dus dat deze lijst er zo uitziet vind ik wel grappig :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb 28,000 minuten vanaf september. (Daarvoor had ik een gedeeld account met mijn vader.) Ik denk dat wij vooral in het weekend bijvoorbeeld van de ochtend tot ooit zelfs in de nacht spotify aan hebben staan op de boxen door het huis. Dan zit je natuurlijk zo aan een heel aantal minuten. En dan nog altijd savonds muziek aan staan, in de bus, tijdens het douchen, het weekend. Dus eigenlijk altijd als we thuis zijn en ik ook nog onderweg.

Mijn overzicht klopt wel redelijk denk ik! Heb 24 uur naar La Dispute geluisterd, haha. Verder is Blof echt mijn guilty pleasure.

2 likes

hahaha m’n luisterrecord van vorig jaar nog overtroffen ook

8 likes

Feet don’t fail me​:heart::heart::heart:

1 like

Ik gebruik mijn eigen spotify eigenlijk bijna alleen maar voor podcasts en in de auto, maar vooruit:

1 like

Ik vind het wel gek dat de meest beluisterde nummers bij zoveel mensen niet kloppen, hoeee dan? Bij mij klopt het wel.

Hahah ik ben zo basic

5 likes

Bij mij is ie verpest omdat het een gedeeld account is, lijkt wel een verzameling guilty pleasures :sob:

edit: sk8er boi staat in de top 5, nu weet ik wat de ander stiekem in de auto luistert hahaha

4 likes

hahahahah 5,5u in totaal! Moest hier wel heel erg om lachen (ik ben dit jaar google play gaan gebruiken omdat ik daar een familie account voor heb en een google home enzo)

Edit: volgens mij komt ook 75% hiervan van het weekend dat ik een LAN had en aan een stuk door het laatste album van Muse luisterde via mn playstation terwijl ik gamede

2 likes


Nee, ik schaam me er niet voor :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

HAHA. Ok Spotify ik weet dat ik Alvaro Soler in het mooiste mannen topic heb gegooid, maar om hem dan gelijk als best beluisterde artiest te bestempelen?? Ik zou dan 12uur naar la cintura hebben geluisterd??
Verder, eh ja…ik ken geen schaamte als ik in de auto wil meezingen met Spotify.

11 likes


Echt genant veel naar nieuwe album van Editors geluisterd dit jaar.:speak_no_evil: En dan heb ik het ook nog op CD en Apple music.
Fiction Plane heb ik alleen via Apple geluisterd dus snap niet hoe die erin komt?:face_with_monocle: En Arctic Monkeys luister ik vrijwel nooit dus snap ik ook niet maar dat is misschien m’n vriend.

2 likes


STAN LOONA!!!

Ook wel typisch dat twee keer hetzelfde lied in mijn top 5 staat… :expressionless:

3 likes