Jouw Spotify jaaroverzicht

7 likes

Hahaha ja het is echt droog. Lana Lana Lana CHA CHA CHA Lana :joy:

2 likes

Zo leuk dit topic! Zit helemaal te genieten.

Het was blijkbaar een romantisch jaar :smiling_face_with_three_hearts: vooral piano en country.

Gelukkig ook nog wel 29 andere genres hoor :joy: wist niet eens dat er zoveel waren.

Woonplaats Ede want Susan en Freek en een biblebelt organist :joy::joy:

Jager klopt wel want heb best wat screenshots gemaakt in dit topic haha.

7 likes

ik ben niet tevreden hahaha want ik heb nieuwe favoriete artiesten sinds oktober dus die zitten er natuurlijk (bijna) niet bij

maar dit is wel leuk (sorry lelijke crop)

2 likes

Leuk dit!!
Poison staat ertussen omdat dat het favoriete nummer is van mijn dochter van 2,5 hahaha. Die danst er enorm op (hoe dan… het is niet echt een swingend nummer ofzo :sweat_smile:)

En ik ben qua luistergedrag een vampier uit Alkmaar blijkbaar

11 likes

Yassss mn favo topic

133 x maar dit jaar!

Weer heel andere lijstjes dit jaar, met veel minder luisterminuten, maar gelukkig stelt één ding niet teleur. Lil uzi nog steeds in mijn favo artiesten lijstje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: 4e jaar op rij. (In 2019 bestond dit nog niet toch)

Random die woonplaatsen: jullie allemaal redelijk dichtbij jn omringende landen of in NL. Ik heb Ajax in Canada???

5 likes

Poison vond ik vroeger ook geweeeldig haha, ze heeft goede smaak!

2 likes

Ik luister veel Australische bands dus ik kreeg Townsville als woonplaats hahaha.

2 likes

omg er is een plek die ajax heet???

ik heb trouwens wel het vermoeden dat de belabberde prestaties van Ajax afgelopen jaar er voor zorgen dat ik in Nijmegen gecategoriseerd ben want ik heb echt weinig naar m’n Ajax playlist geluisterd

4 likes

Zo lang nog op Hozier conncerttickets geaasd voor afgelopen week, maar gelukkig had ik qua luisterminuten al de lengte van een aantal concerten meegekregen

12 likes

Annenmaykantereit!!! Zijn stem is echt :heart_eyes::drooling_face:

1 like

Nou ECHT
Heerlijke stem

1 like

Hey, Ethel Cain, wat leuk!

3 likes

Taylor Swift is lekker op de achtergrond maar is dus wel mn nummer 1 geworden :nerd_face:

2 likes

Jaa, zulke fijne herfst/winterochtendmuziek :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ja, ik van Gracie Abrams!

3 likes

Hele mooie combi geworden dit jaar :sweat_smile:
Heb in de laatste maand van m’n zwangerschap Timbaland op repeat gehad, alles voor de goede vibes om die dagen door te komen hahaha.

5 likes

Ik had ook Ajax, Canada :joy: misschien gerelateerd aan rap?

Ik Victoria, Canada :canada: en als toelichting staan er drie artiesten bij waar ik nog nooit van heb gehoord haha. Mijn genre is vooral indie folk. Vind het wel een grappige toevoeging, is dat nieuw?

Bij mij staat Donnie ook weer op 1. Echt al jaren hahah
Maar ik heb afgelopen jaar zo weinig muziek via spotify geluisterd (veel meer podcasts) dat rene froger en Mart Hoogkamer ook in mijn top5 staan :rofl::rofl: en rene heeft dat sowieso volledig te danken aan Bon Gepakt, want verder luister ik niks van hem? En Mart denk ik ook wel door Bieber van de kroeg en miss In Spanje :thinking:

@Chuckie wat staat er in jouw Ajax playlist?

4 likes