Jouw Spotify jaaroverzicht

taste

2 likes

Jwz :sunglasses::rofl:

2 likes

Ik moest wel lachen want ik wou gisteren die van mijn vriend zien. En hij had in zijn top 5 meest geluisterde nummers 212 van Azaelia banks :rofl: Ik heb die ook in mijn playlist en weleens opgezet, maar blijkbaar vindt hij dat dus echt een goed nummer hahaha.

7 likes

ik ga stuk
ik was altijd al pretentieus met muziek maar nu heb ik fucking bach in m’n top 5 staan

14 likes

Hahaha doet me aan deze meme denken
48z7cp5mi6m21

16 likes

Je vriend heeft smaak :sunglasses:

3 likes

Ik vond dat vroeger ook wel een verslavend nummer haha

3 likes

Nou meiden, het was weer vreeeeselijk om al jullie Wrapped te zien. Al dat gespam. Pfff! Gelukkig hebben we het overleefd

3 likes

Reflecteert wel m’n emoties afgelopen jaar.

9 likes

Ik deel een spotify met mijn vader en heb nu al twee jaar Bach als meestgedraaide artiest. En dat dan tussen dingen als Biffy Clyro :joy:

4 likes

Late reactie maar Labrinth :heart::heart::heart: mijn favo break up song is van hem haha (jealous)

en @Lichtknopje ook tippie voor jou gezien de rest van je top 5 haha (aah grapje hopelijk gaat het goed met je)

2 likes

Ze heeft een show in NL volgend jaar :blush:

2 likes

Jaa ik zag het! Ga morgen klaarzitten voor kaartjes (:

Er was een voorverkoop gisteren. Kind hier heeft al tickets. Misschien kan je daar nog even op zoeken?

Oh serieus?? Ga ik even achteraan, thanks! Weet je of het een persoonlijke code is of universeel?

Durf ik niet te zeggen! Kan mn dochter ook niet bereiken helaas.

3 likes

Hebben jullie het muziek medium al een vraag gesteld? Kennelijk ben ik gewoon stiekem lesbisch :thinking:

3 likes

Ik kreeg deze :skull:

5 likes

Absoluut niet mijn favoriete muziek in elk geval :joy:

2 likes

Ik vroeg ‘Wat ga ik eten als lunch’ en kreeg Lorde - Ribs, maar dat album heet Pure Heroine :joy: Top lunch.

6 likes