Jouw Spotify jaaroverzicht

image

@Vaiana komen we een beetje overeen?

4 likes

En dan ook nog eens 14600 minuten aan podcast :sweat_smile:

7 likes

WTFFFF GEEN SHINEE?!?!?!?! Dat is denk ik voor het eerst sinds 2016!

Samenvatting

Dit vind ik wel knap, want dit liedje is zo populair!

3 likes

Vind alleen het aantal luister minuten best laag, aangezien ik praktisch elke dag luister

Kijk ik er trouwens over heen of is er dit jaar geen 2024 afspeellijst?

3 likes

Ik zat in wat ???

Het was gewoon Anitta :joy:

8 likes

Jawel, als je op tabje wrapped klikt zie je ook jouw topnummers staan

1 like

Maar wel academisch :nerd_face:

9 likes

Heel random Caribbean Queen van Billy Ocean tussen alle nummers van Taylor.

2 likes

Academisch worstelen bestaat ook.
Het zou je werk zijn dit soort dingen te verzinnen :joy:

7 likes

Ik vind het aantal minuten ook vrij weinig verder weinig verrassingen want concerten van Coldplay, acda & de Munnik, en Johan gezien dit jaar.

2 likes

Het nummer op 1 is wel een verrassing :sweat_smile:

8 likes

Ik ga JOHAN opzoeken, nooit van gehoord en naam maakt wel nieuwsgierig :laughing:

Ik mis de genres waar je het meest naar hebt geluisterd, echt jammer. Op het overzicht aan het einde staat ook niet meer je meest geluisterde genre :unamused:

Het bericht van mijn top artiest was ook echt lame.

Als ik naar mijn stats.fm kijk is het ook heel anders, daar is mijn topartiest Phoebe Bridgers en die staat er bij Spotify niet eens tussen, hoe kan dat??

3 likes

Ik weet niet of het nog steeds zo is maar volgens mij ging spotify wrapped altijd maar tot oktober ofzo?

3 likes

Ja dat wist ik wel maar ik heb daar aan het begin van het jaar juist veel naar geluisterd en niet aan het einde dus ik snap het grote verschil tussen die 2 statistieken niet :thinking:

2 likes

Al die pop girlies en dan Major Tom :sob::joy:

2 likes

Volgens mij gaat Spotify uit van aantal streams en stats.fm van luisterminuten! Ik heb ook een heel andere toplijst daar maar als ik naar de streams kijk klopt het wel met Spotify

2 likes

Oh en de mijne!

M’n topnummers zijn wel een beetje genant haha, 3 van de 5 zijn nightcore-achtige nummers :cry:

8 likes