Geen verrassing eigenlijk
Ik had mijn leeftijd wel wat hoger geschat door mijn city popverslaving
Kpop demon hunters was ook mijn favo album hahaha, had ze eigenlijk ook wel als een van de topartiesten verwacht
Ik heb een nieuw Spotify account moeten maken in augustus dus beetje lage cijfers maar toch weer leuk om te zien.
Alleen Paul Kalkbrenner niet perse verwacht, maar die luister ik veel op thuiswerkdagen. Zijn muziek helpt me goed met focussen.
Verder word ik 58 geschat, lang leve mn liefde voor 80’s muziek, haha.
Ik heb dus speciaal voor mn dochter een eigen account gemaakt (had toch nog ruimte op mn familyaccount), zodat ik volgend jaar geen wrapped heb vol met juf roos enzo, haha.
Spotify schat me in op 64 ![]()
Haha ik ken echt geen enkel nummer of artiest op jouw lijst. Hebben wss miljoenen streams maar nog nooit van gehoord. Heb dat echt met veel artiesten.
omg de mijne is altijd zo laat wat irritant dit, alsof ik hier geduld voor heb
Ik denk altijd dat ik veel muziek luister maar mijn luister minuten zijn altijd veel lager dan van andere mensen, echt knap dat jullie zoveel muziek luisteren!
Hahaha nee, de girl groups waren weer erg goed dit jaar! En als ik AKB48 niet herontdekt had, hadden ze sowieso hoger gestaan.
@NInja Ja echt een geweldige soundtrack! Ik moest mezelf ook dwingen om andere liedjes te luisteren.
@Zemraluani hahaha ik heb echt een basic smaak als het om die categorieën gaat ![]()
Leuk om te zien van jullie!
Duh
Dit was eigenlijk m’n kind die dat deed maar vind het zelf ook een fijn nummer:
Leuk dat people everyday na 4 jaar nog steeds in m’n lijstje staat ![]()
Platonisch
zo’n mooie stem heeft zij.