Haha mijn kinderen luisteren graag k-pop en ook marina & the diamonds (ik ook). Mijn jaaroverzicht is heel bipolair.
Mij op 77?! omdat ik naar muziek uit de jaren ‘60 luister.
Ik heb een keer per ongeluk het nummer van Claude op repeat gehad met mijn telefoon op stil. Hopelijk is ie blij met mijn streams ![]()
Voor het eerst in jaren geen Italiaanse artiest op 1.
Mijn Pitbull streak continues
🩷:heart:![]()
![]()
![]()
![]()
Verder stond dit jaar in het teken van lieve monsters en Wicked
Ja, Lieve monsters is echt een mooi album, heb ik ook vaak geluisterd!
Ja echt super! En “Leren Leven” van Fresku was ook echt een goeie ontdekking, prachtige teksten op dat album. Als je dat album nog niet kent, zeker even checken, is denk ik ook wel wat voor jou!
@Teigetje leuk dat jij die 2 ook allebei erin hebt, wel heeel wat anders dan Wicked en Pitbull haha
Leuk, die ga ik luisteren, tnx!
Ik weet elk jaar dat ik alleen maar soundtrack nummers in mijn overzicht heb staan, omdat ik daar tijdens werk en als ik lees naar luister, maar toch ben ik elk jaar weer verbaasd ![]()
Wel bijzonder dat mijn leeftijd “32” is, komt redelijk in de buurt haha.
Ik vond mijn toppodcasts wel weer interessant, voel me echt een boomer door het mediaforum ![]()
Laat de Taylor haat maar weer komen ![]()
Ik was mij er niet van bewust dat ik zoveel one Direction en Harry Styles heb geluisterd dit jaar, is denk ik heel gespreid over het hele jaar geweest. Pitbull en Post Malone heb ik dit jaar live gezien dus die heb ik met name de maand voor de concerten erg veel gedraaid.
Ik vind mn leeftijd wel grappig, rijmt totaal niet met mijn top 5
Ik doe niet aan het kwaadaardige spotify, heb dit jaar het meest gestreamed via tidal dus kom even mijn tidal rewind/fav artiesten hier delen. (Qobuz is beter dan tidal als je iets ethischer muziek wil streamen)
Sabrina Carpenter staat heel hoog bij mij, maar dat is alleen omdat Spotify al-tijd dezelfde nummers pusht nadat een playlist of album klaar is (de laatste maand constant dat nummer van Olivia Dean). Dat vind ik dus echt stom.
Op de eerste plek staat weer mijn favo middelbare Japanse zangert
Sta in de 0,05% van luisteraars ook?? En mijn luister leeftijd is 66, haha.
Ehhh zoveelste jaar op rij Uzi op één. Ik behoor tot de 0,02% % luisteraars
(edit: al valt het dus nu reeeeuze mee i.v.m. eerrdere jaren met getallen van in de 500 en 300)
En tja wat kan ik zeggen; ik houd van herhaling. Ga echt goed op achter elkaar hetzelfde liedje. Dan houd ik heel veel van een bepaald stukje en dan wil ik het nummer opnieuw en opnieuw en opnieuw horen. Een keer wel 60x op een dag eentje van Childish Gambino :’)
Qua genres gaat het, naast Lil Uzi, gelukkig wel verschillende kanten op:
Is deze nietszeggende vent mijn meest geluisterde artiest??
ik kreeg zo’n boodschap en had geen flauw idee naar wie ik zat te kijken haha.