Jouw Spotify jaaroverzicht

Ha ja maar ik zit met muziek luisteren wel soms in een tunnel ofzo tot ik ff bedenk wat luister ik nou eigenlijk? En dat is ook met mn uzi als ik luister naar de lyrics. Of als iemand vraagt wat ik luister :rofl:
Het zijn geen heel diepzinnige lyrics, goede zang of qua muziek vernieuwend ofzo. (sommige nummers vind ik wel cute, Rehab)
Maarrr ik heb het ook over opnamekwaliteit, hoor je die opeens in de microfoon blazen/ademen :joy: Of tijdens een live optreden ff wat roepen door een microfoon. En daar dan miljoenen mee verdienen. En dan zijn er zooooveel artiesten die mooi kunnen zingen/instrumenten bespelen die bijna geld bij moeten leggen om ergens te mogen optreden :d

En ja 50 dagen, 7 weken non stop. Bizarrrr haha

1 like

MTTM was blijkbaar mijn eerste nummer :smile:

3 likes

Heb echt nog nooit van mijn eerste nummer gehoord🥲

2 likes

Nice!!!

1 like

Wat fijn dat mijn obsessie met Glee zo goed terug te zien is in deze playlist :sweat_smile:

De meest gestreamede artiest is voor mij niet echt een verrassing, deze is al jaren hetzelfde

3 likes

Ik zou willen dat ik hem niet kende maar ik krijg hem echt gelijk in m’n hoofd bij die titel al haha

1 like

die van mij is sinds 2020 dus geen leuke trip down memorylane voor mij. :cry:Had toen veel gedoe met verschillende accounts ofzo dus die info heb ik allemaal niet meer. Zo jammer!

Ik ben echt een depressief wijf als je naar mijn overzicht kijkt. Alleen neerslachtige muziek, met als enige lichtpuntje Define Dancing van de Wall-E soundtrack? :joy: Die moet op al mijn studieplaylists gestaan hebben.

3 likes

Haha ja ik heb ook duidelijk steun gehad aan muziek in een verdrietige periode want al m’n meest geluisterde nummers zijn dramatische ballads die ik toen in een playlist had. :joy:

3 likes

Ohhh ik zie ook zo goed dat liefdesverdriet gehad heb met Empty van Ray laMontagne op repeat, en dat ik een scriptie heb moeten schrijven met allerlei deephouse nummers in de lijst.

2 likes

Zo leuk! Ik heb de app geüpdatet, maar kan het niet vinden. Waar staat het?

2 likes

Ik luister elke dag zulke neerslachtige muziek dat mijn man een tijdje geleden heeft gevraagd of ik het wat vaker met oordopjes wil luisteren omdat hij er soms somber van wordt :grimacing:

En @Geo noemde het een keer begrafenismuziek als compliment :joy:

1 like

Hierin staat een link.

1 like