Jouw Spotify jaaroverzicht

Ik wist wel dat Merol op 1 zou staan.

Dankzij de kinderen, luister mn eigen podcasts op podimo

Is dit een compliment of een sneer

Mijn leeftijd is blijkbaar 21, dus forever 21 it is !

7 likes

Mijn luisterleeftijd is 18, omdat mijn favorieten trending zijn volgens Spotify. Ik zet ook vaak de top 50 aan, dus dat geloof ik wel. Bij mij staat Dystinct op nummer 1

1 like

Nog meer Stats.fm gebruikers hier?

Niet heel verschillend met Spotify

1 like

De bridge in Cosmic is echt :sparkles: :sparkles: :sparkles:

1 like

Ja echt 1 van de beste liedjes ooit!

2 likes

Via hier kan je zien wat het eerste liedje was wat je op Spotify luisterde! En op het einde kan je een playlist laten genereren met je meest afgespeelde liedjes. Mijn lijst is 1/3e kerstmuziek :joy:

6 likes

Ik ken mijn eerste geluisterde liedje niet eens!

1 like

Same! Ik had deze. Heb dit liedje daarna nooit weer geluisterd denk ik hahaha

3 likes

Haha leuk! Dacht dat ik er vroeg bij was, maar nog lang geen 20 jaar

2 likes

als ik op het nummer dat je deelt klikt kom ik bij jouw lijst (en profiel) uit, weet niet of je dat erg vind.

en wat heb je jouw nummers veel beluisterd! 286 keer als meeste!
mijn meest geluisterde nummer heb ik maar 50 keer geluisterd hahaha dat vond ik ook wel weer weinig. ben benieuwd naar @ellegirltalk want die vertelde ooit dat ze nummers ook echt megavaak achter elkaar luisterde

echt bijna alleen afro en caribisch of adjacent dat de klok slaat bij mij qua meest beluisterd :joy:

6 likes

Pitbull weer :joy::heart::smiling_face_with_three_hearts::tada::heart_eyes::revolving_hearts:

4 likes

Ben dan wel nieuwsgierig naar jouw totaal beluisterde nummers? Misschien luister je gewoon heel veel verschillende nummers? Ik kan namelijk idd obsessief een nummer op repeat luisteren voor 2 weken en het dan helemaal zat zijn.

3 likes

In mijn lijst staat er niet bij hoeveel ik de nummers heb geluisterd. Weet iemand hoe dat komt?

2 likes

ik ging net kijken ja, heb het screenshot ook aangepast in mijn bericht. 39.738 nummers! ik heb de afgelopen jaren niet megaveel muziek geluisterd en ik vond het als niet zoveel klinken maar ik luister op zich wel veel verschillende soorten muziek.
en ik heb inderdaad ook dat ik nummers een paar weken veel luister en dan weer nieuwe lievelingsen heb. en doe ook wel mn best om ze niet TE vaak te luisteren zodat ik die kriebels een beetje blijf houden, ik vind het zo zonde om lievelingsmuziek zat te raken.
de nummers in mn lijst heb ik niet per se binnen een paar weken zoveel geluisterd ook maar heb ik denk ik wel het regelmatigste na de eerste obsessieve periode nog opgezet!

1 like

:joy:
Ga helemaal terug naar 2019. Veel 2019 op repeat-sessies zitten hierbij. En volgens mij hadden wij in 2019 een gesprek over Siir en toen vroeg ik of je Saint Jhn wat vond maar te trappy.
Bij mij dus veel trap en ook dancehall in deze lijst.

De laatste in de lijst heeft trouwens alsnog 179 keer geluisterd :smile:

7 likes

HAHA GIRL 755 KEER dat is 38 uur ofzo
hoeveel minuten heb je in totaal naar lil uzi geluisterd?
en ja ahhh Siir 🩷

2 likes

Ik ben wel een obsessieve luisteraar. Ik was jaren een band vergeten, en toen moest ik er 4 weken geleden weer spontaan aan denken en sindsdien heb ik bijna alleen maar dat, minimaal 15 uur, naar dat geluisterd.

3 likes

Zo hey, dit is weer een goede reminder hoe slecht mijn muziek smaak is. Luisterde in mijn tienerjaren wel veel meer (dezelfde) muziek dan nu. Maar alsnog.

Meest geluisterde is wel uiteraard mijn Queen Rihanna :crown:

Kleine greep :sob:

3 likes

Ja wow, vind ik wel veel! Ik zit volgens mij maar op iets van 20k nummers. Moet zeggen dat ik spotify ook heel erg gebruik voor mijn comfortnummers en soms minder nieuwe muziek daarop ontdek (vind dat algoritme ook wel heel erg gericht op de al bekende nummers).

Ik luister bijv thuis op vinyl (ja ben ook een kuthipster) weer heel andere muziek en heel divers, maar dat wil ik dan daarvoor bewaren en niet streamen.

4 likes

Omg whaaa

Tja wat kan ik zeggen, i love uzi blijkbaar
Het erge is dus dat als ik nuchter kijk ik zie hoe het zit met het zang/rap talent :joy: Over de kwaliteit kun je discussieren. Maar i loveee the beat, het fietst enorm chill, voel me er cooler (lees minder angstig) door als ik in de nacht een stuk moet fietsen, en thuis in mijn woonkamer shaket mn booty lekker op die typische beat.
Nooit meer zonder uzi bem ik bang

2 likes