Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Digitale aanstellerij 🥲

1 like

Is er nog een reden waarom deze bn’ers meedoen of is het gewoon random?

Nou dit. Ziet er zo oncomfortabel uit. Ook Giel met z’n haar de hele tijd in z’n gezicht.

1 like

Nu rtl… Special forces vips.

Jep haha

Wat is Giel een sulletje zeg. Echt een zielig mannetje vind ik hem.

1 like

Precies! Haha het is zeer vermakelijk :see_no_evil: :sweat_smile:

1 like

Zit dit nu terug te kijken, maar God wat zal ik blij zijn als Kamp Waes of desnoods kamp Koningsbrugge er weer is. Dit is meer een heropvoedingskamp van BN’ers

5 likes

Ik vind het wel leuk om te kijken! Die Judoka vind ik echt een toffe peer, helpt iedereen en probeert echt mensen te motiveren.

1 like

Haha ik kijk het nu en is het echt nog meer ellende :joy: Echt bizar. Maar kijkt wel goed weg. Die afscheidsbrieven ook hahah wat een emoties.
Het is ook zo anders zonder een Waes of Koningsbrugge die ff beschouwend wat opmerkingen maakt

1 like

Ik vind het echt zo’n verschil met kamp Waes en kamp VK.

Daar was het ook strak en strikt en een fysieke en mentale uitputtingsslag, maar wel met respect en een doel ofzo? Ook het toewerken naar een eindopdracht.

Heb bij SF Vips meer het idee dat die begeleiders je afzeiken en kleineren gewoon omdat het kan. Soms voegt het geen donder toe, het maakt de kandidaat geen centimeter krachtiger. En dat vond ik bij Waes en VK dus wel!

Kan niet wachten tot seizoen twee van die series op NPOstart staan, die bingewatch ik de moederrrrr

8 likes

Ja inderdaad
En ik vind de opdrachten ook heel zwak, voor m’n gevoel hebben ze twee afleveringen precies hetzelfde gedaan. Behalve dan dat huishoudelijke gedoe maar dat vond ik saai haha
Ik vind dit meer leuk op de manier van een doorsnee realityserie
Vooral Kamp Waes was ik echt zo van onder de indruk toen ik dat keek!

3 likes

Hahaha was de enige reden om te kijken toch? De knappe SF lui

Hahahaha dat was echt goud
Ze ging zo ongeveer :smiley::no_mouth::anguished::open_mouth::no_mouth::anguished::woozy_face:

6 likes

6 januari weer kamp van koningsbrugge jongens

10 likes

Getver die klappen die sommigen maakten bij de sprong in de grot :sob: Zo kut

1 like

Onbenullig dingetje over special forces: VIPS. Maar voor de Big Brothers kijkers onder ons Michel is mee als medic. En ik bedenk mij nu net dat hij ook even gedate heeft met Gaby. Dat vertelde hij in Big brother. Ik wist zelf ook niet wat ik moest met de informatie haha, maar moest het even kwijt :laughing:

Vind het programma wel leuker dan verwacht, maar ben ook blij dat Kamp Koningsbrugge weer snel begint. Echt zo benieuwd!

2 likes

Hé wat grappig, ik moest van de week nog aan hem denken toen ik Special Forces: Vips keek. Doordat ik Gaby zag idd :laughing:

1 like

Schrok daar ook echt van. Vondt dat stuk met Gaby echt wel mooi. Ik ken haar niet maar durfde direct naar dr insta maar was toch een soort van teleurgesteld ofzo haha. Ik had het mooi gevonden als ze toch iets ermee had gedaan. Misschien wel en is het niet zichtbaar op insta.

Vond het boks onderdeel ook interessant om te zien wat het met mensen doen. Ik had ergens gehoopt dat er ook dieper ingegaan werd op Giel

2 likes

Op Videoland staat ook een docu over de Special Forces waarin Sander Aarts (van de staf) veel aan het woord is.

Oh en die Erik Wegewijs is dus blijkbaar in het echt ook een coach enzo. Vond 'm al zo’n motivational speaker :stuck_out_tongue:

1 like