Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Oh ja! Dacht dat hij mij al bekend voor kwam, die Sander. Ik heb ook nog een boek van hem gelezen.
De documentaire heet trouwens Marsof. Vond dat best een toffe docu serie!

En zie ook Nijntje er tussen staan, deze heb ik nog niet gezien. Wellicht is dat ook wat :sweat_smile:

4 likes

Is dit het juiste topic voor special forces? Ik ben sad :pensive::pleading_face:

2 likes

Me too :frowning:
Onze grote beer is weg. Maar ik vond het wel plotseling gaan, vaak is het toch dat de kandidaat doorgeeft wanneer ze stoppen en hierbij was het anders (?) Ik denk zelf omdat hij anders echt wel gewonen had ofzo.

Die opmerking naar Giel over dat het geen kermis is :joy:.

Vond het deel van nr 4 ook mooi om te zien!

Ik vind dave roelvink echt zo’n ongelooflijke domme sukkel, de hele tijd dat gelul over respect en dat hij nog nooit zoiets ergs heeft gedaan als een vrouw slaan, echt wtf man :’) ten eerste, je bokst tegen een olympisch bokskampioen, ze slaat je helemaal naar de tering als ze haar best zou mogen doen, en ten tweede, je hebt stiekem een filmpje opgenomen van hoe je je laat pijpen door een vrouw, je hebt haar fucking huis leeggeroofd en daarna gedreigd met dat filmpje openbaar te maken als die vrouw haar aangifte niet in zou trekken. Ik zou een klap in mn gezicht van dave roelvink iedere dag verkiezen boven die vernedering. Wat een domme domme man

14 likes

Ohh wat jammer van Roy zeg

1 like

Ik moest ook een beetje huilen toen Roy moest huilen haha. Het lijkt me emotioneel ZO zwaar.
Die staff ga je bijna automatisch een beetje ‘haten’ omdat ze het je zo zwaar maken. Wat natuurlijk nodig is. Ik krijg hierdoor wel iets meer respect voor mn ex. Die had echt rare trekjes (korps marinier dus niet hetzelfde maar toch) gekregen maar ik begrijp het wel als je zo snoehard wordt gecommandeerd elke dag. Niet normaal. Die een beetje wat kleinere man, acteur dacht ik, verbaasd me bestwel. Hij is echt heel stabiel.

2 likes

Behalve dat hypocriete gedrag van Dave, denk ik dat hij best ver gaat komen. Had verwacht dat hij er eerder uit zou liggen.

Vanaf het begin dacht ik al dat Dave ver zou komen. Maar vooral omdat hij het fysiek denk ik vooral het mee heeft zitten. Zegmaar niet heel zwaar gespierd/meer atletisch gebouwd, volgens mij echt een goede conditie. Je moet mentaal ook heel sterk zijn maar ik denk echt dat bij zo’n beroep fysiek echt wel 75% is? Ik bedoel ik kan wel mee willen doen maar ik kan gewoon niet een boomstam optillen dus het houd dan al heel snel op.

Zet het net aan! Doet een meisje mee die ik (her)ken van vroeger. Heel benieuwd!

1 like

Yes ik zit te kijken! Heb het vorige seizoen en kamp Waes niet gezien dus ben heel benieuwd.

1 like

Ben net begonnen!

1 like

:joy: Waarom zou je zeggen dat het jouw wapen is als het niet jouw wapen is?

11 likes

Die Guusje gaat dit toch nooit redden?

3 likes

Haha ‘nu wel’ :sweat_smile:

1 like

Hahaha zo random

Wel al zoveel fijner weer dan kijken naar dave en giel

6 likes

Die Dwayne heeft veel praatjes maar gaat het ook niet redden hoor

1 like

Ze is wel vanaf jongs af aan afgetraind, ben benieuwd.

Had vanaf het begin al niet al teveel vertrouwen toen ik haar in d’r crop top en skinny jeans zag staan.

Vind het trouwens best heftig dat mensen nu al een beetje af lijken te haken. Ze hebben tegen een berg op moeten rennen en moeten nu een mars lopen. Zal niet zeggen dat het makkelijk is maar als je nu al aan een zijden draadje hangt…

6 likes

Wat zien al die jongens van 27 er al oud uit

7 likes