Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Ik vind ze niet per se te fanatiek maar ze hebben vooral veel te veel zelfoverschatting

5 likes

STIJN :heart:

4 likes

Lolll al die crossfitters gaan eruit

4 likes

Feike weg?? Jammer

2 likes

Vallen er zoveel af :scream:

Damn dus die eerste deadline was een harde eis. Nja wel eerlijk. Maar slachtveld :joy:

Wakey wakeeey! Yes de slaapterror begint

2 likes

Heb naam geblurt i.v.m spoiler

Vond je de “bromance” tussen Stijn en Zeger ook zo leuk? :laughing: Toen Stijn en Fly de kandidaten feedback/kritiek ging geven. Vond dat zo grappig. Sowieso vond ik Zeger echt een straffe kandidaat :-p Echt vaak om de uitspraken van Zeger gelachen

5 likes

Dit vond ik echt leuk te kijken net. Zo goed te voorspellen wie eruit ging ook.

Echt een leuk programma, alleen jammer dat Feike is.

1 like

Ja echt geweldig. Was toen ook gewoon aan het huilen van het lachen. Stijn bleef ook maar lachen en iedereen om hen heen :laughing:.

Spoiler van een aflevering:

Moest ook zo lachen toen hij na het boxen vroeg om nog een rondje :joy:. Zeger was echt zo grappig. En indd de groep was heel leuk en hecht samen. Echt genoten van het programma

4 likes

O, wat stoer.

1 like

Er is ook een nederlandse versie. Alleen helaas niet met Tom🤤

1 like

Klopt, ik heb Kamp Waes al helemaal gezien dus zal hier verder niet spoilen. Maar vond Jeroen echt nul toevoeging hebben aan t programma. Eerder iemand die constant in de weg liep.

Tom Waes daarentegen🤤 zijn reisprogramma door Belgie is ook een aanrader.

3 likes

Belg hier, ik geloof dat ze er een eenmalige reeks van gemaakt hadden. Hier was het programma in januari 2020 al te zien.
Hoopte ook op een vervolg, vond het een leuk programma!

Chill een topic over Tom en z’n special forces! :heart_eyes: Tot volgende week!

1 like

Wat een genot, nog meer Tom Waes op de buis in NL. Leuk programma ook wel.

Ik kon echt moeilijk kijken naar Riet, die benen… Zij is zo diep gegaan. Misschien omdat ze gewend is om op kortere afstanden te knallen.

En ja, was lekker om die arrogante kale te zien afgaan.

4 likes

Ooh dit was fijn om naar te kijken. Ik vond het wel heftig hoe Riet er aan toe was.

Ik heb het gisteravond een uurtje na de uitzending teruggekeken, vond het wel echt tof! Heb de Nederlandse versie niet gekeken maar heb ook niet zoveel met Jeroen van Koningsbrugge

Ik vond Tom veel sympathieker en meer toevoegen. Hij stelt relevante vragen aan de SF’ers en leeft echt mee met de kandidaten.

1 like