Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Ja ik vond het hem heel leuk doen inderdaad! Denk niet dat ik de Nederlandse versie ga kijken dan haha

1 like

Ik keek eerst Weas en toen Koningsbrugge. En ik kon Jeroen echt niet serieus nemen. Zie toch steeds de dude van de Lama’s en Draadstaal. Leek steeds alsof hij een typetje was die Waes nadeed :laughing:

Ik heb niks inhoudelijks toe te voegen. Alleen

STIJN :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

7 likes

Mijn collega’s lieten me enkele maanden geleden weten dat Stijn naar één van onze kantoren was geweest. Helemaal onder de radar want anders was iedere vrouw vast toevallig ook daar aanwezig :joy:.

6 likes

Hahah, eerste wat ik riep toen ik Stijn zag is ook: jezus wat een hete vent. Ben niet de enige blijkbaar! Vind het programma nu al zoveel leuker dan kamp van koningsbrugge! Jeroen van Koningsbrugge voegt echt geen drol toe, en liep volgens mij alleen maar in de weg. Ahw, maar Tom Waes ook: lekker naar bed toe. En Fly: eh, ze hebben nog 3 minuten. Vond het wel heftig om te zien hoeveel mensen er al in de eerste aflevering uitgingen. Had verwacht dat Feike ook wel door zou mogen eigenlijk. Nouja.

Oh en ik heb ook het idee dat kamp van koningsbrugge bepaalde opdrachten heeft aangepast naar hoe het hier ging. Als je die eerste opdracht in het bos bekeek waar ze lintjes moesten zoeken ging dat in de nederlandse versie veel beter dan de belgische versie (maar goed, kon bijna ook niet slechter gaan)

Ik kijk het met mijn vriend en die ziet zichzelf ook al wel meedoen. Hoop dat er een vervolg komt, want ben wel benieuwd hoever hij het schopt.

Vond het wel chill dat die Davide eruit lag. No pain no gain, rot op man.

1 like

Present!

2 likes

Die boksopdracht vond ik bij Koningsbrugge ook echt heftig haha. Ben benieuwd

Wow ze hebben gewoon een touring car? Haha chill

1 like

Hoppatee, 1 uur slapen en gaan met die banaan

Ik tunede iets later in. Dus snap de opdracht niet. Moeten ze van a naar b via een aantal punten?

Ja klopt met een kaart en kompas

1 like

Deze gast heeft bergen beklommen maar kan geen kaart lezen of wat? :joy: Dan was hij toen vast niet de leider

2 likes

Die oudere man gaat wel lekker steeds

5 likes

Wisten die mensen nou van te voren wel een beetje waar ze zich voor opgaven of helemaal niet? Want anders zou je toch verwachten dat je van te voren je kaart- en kompaslees-skills ophaalt

edit: oh die David is wel awesome! Of straf :blush:

1 like

Mocht er nog een seizoen komen denk ik wel dat nieuwe kandidaten wat meer voorbereid zijn door het eerdere seizoen, dat heb je nu niet

Dat je gewoon niet meer weet wat je eindpunt is :joy:

2 likes

En dat je de Runkeeper opentrekt en dat je 16 km in een spanne van 300m om dat punt hebt gelopen :joy:

4 likes

Haha ga maar lekker slapen
O nee toch niet!

1 like

Zooo echt he. Liever 3 stormbanen door de modder dan dit.

3 likes

Ik gaap net zo hard met ze mee :sob:

1 like