Kamp Waes/Kamp van Koningsbrugge

Anouk en Bikkel zijn echt me faves.

4 likes

Ja hij is echt mijn fav! Vind Laurens veel meer onnozel, Bikkel is gewoon aandoenlijk.

Anouk is ook een topper.

Hoop wel dat Jordan iets meer van zichzelf laat zien. Want hij heeft wel veel potentie, maar als je niet kunt samenwerken is het snel gebeurd.

1 like

Vond het niet zo eerlijk in de laatste aflevering dat ze in het bijzijn van iedereen de zwakste schakel moesten noemen. Het is dan toch redelijk waarschijnlijk dat iedereen de eerste naam herhaalt?

3 likes

Ja dat vond ik ook gek. Dacht ook meteen ja meegaan met de eerst genoemde naam is het makkelijkst.

Heb me ook wel verbaasd over hoeveel mensen de verkeerde persoon meenamen. Volgens mij deden alleen Koen en Dylan het echt goed en Jordan ook voldoende. Was zelf vooral door Dylan positief verrast want die kwam op mij altijd een beetje chaotisch en weinig gefocust over.

Ik vond het wel onthutsend hoe slecht Paula het er vanaf bracht. Had aan het begin van het seizoen hoge verwachtingen van haar maar mentaal is ze echt niet sterk genoeg.

Ben benieuwd wat ze gaan doen. Het lijkt me dat Paula in ieder geval naar huis gaat, maar als ze iedereen die met de verkeerde persoon naar buiten kwam naar huis sturen dan blijven er volgens mij maar 3 over?

Heb wel gelachen om Wout hoor. ‘Ik weet wie je bent! Jij bent Claudia en je moeder heet Thea en je oude hond heet Flip! Je gaat met mij mee!’

6 likes

Ik zou dat echt jammer vinden maar eigenlijk wel terecht: in vorige seizoenen werd je om minder naar huis gestuurd. En het seizoen is bijna klaar, dus 3 overblijvers is niet gek. Ik erger me zo enorm aan Paula hahahaha, zo onterecht eigenlijk want ze zit er gewoon doorheen maar ik denk de hele tijd: Stop er alsjeblieft mee of stop in ieder geval met dat gejammer

4 likes

Jaa eens, ik erger me ook aan haar en snap niet waarom ze haar niet wegsturen. Dat gehuil steeds daar heeft toch niemand wat aan? En ik zie niet wat zij toevoegt aan de groep. Die andere meid, ik ben haar naam even kwijt, vind ik echt top. Zo sterk en ze zeurt totaal niet

Ja, ik weet eerlijk gezegd ook eigenlijk niet wie er nu gefinisht zijn, maar ik vind het wel superknap en leuk van Anouk!! en ook goed dat ze haar niet op lieten geven toen het al bijna klaar was, want soms doen ze dat ook gewoon wel

Ja dat niet kunnen eten is inderdaad een los eindje. Ik vond hem wel heel krachtig eindigen. Hij deed het echt heel goed. Van Anouk heb ik me afgevraagd hoezo ze haar niet net als Denise Anna lieten gaan. Als ik het goed begreep destijds was er bij Denise Anna wel wat meer wat op televisie niet te zien is geweest. Misschien is dat het grote verschil met Anouks deelname.

Op zijn instagram legt hij uit dat het niet kunnen eten kwam doordat hij zo bang was om te falen en naar huis gestuurd te worden. Daardoor werd hij ook heel vlak in emoties. Vanaf de afmatting had hij het idee dat hij niet meer iets verkeerd kon doen en daardoor naar huis gestuurd te worden maar het weer helemaal in eigen hand te hebben. Daardoor bloeide hij weer helemaal op. Mogelijk dat hij toen ook weer (meer) eten naar binnen kreeg? Al vermeld hij daar niet specifiek iets over.

Vond het inderdaad opvallend hoe anders hij in deze aflevering was dan in de voorgaande afleveringen. Hij leek in de laatste aflevering ineens veruit de sterkste van de hele groep, zowel fysiek als mentaal. Alsof het voor hem de eerste opdracht was en voor de rest de laatste. Hierdoor merkte je ook dat hij ineens ruimte leek te hebben om anderen te coachen en op sleeptouw te nemen.

5 likes

Strijders is ook leuk, dat programma kunnen we ook hier bespreken lijkt me?

Het viel me op dat Ray een paar mannen heeft uitgekozen die enigszins op hem lijken… :joy:

1 like

Wat is dat voor programma? Heb er niks van voorbij zien komen

Ik vond het inderdaad ook erg leuk om naar te kijken. Kamp van Koningsbrugge was inmiddels wel redelijk een beetje hetzelfde geworden.

Dai vs Ray :heart_eyes:
Met een team aan strijders die ze in de 1e aflevering hebben geselecteerd na een paar rondes aan proeven

(Team Dai sorry maar ik smelt als ik naar hem kijk, vooral als ie lacht)

4 likes

Pfff ja ik heb ook zooo’n zwak voor Dai. Ben benieuwd naar de komende opdrachten! Leuk om Ray en Dai echt mee te zien doen. Ben benieuwd of ze er fysiek ook echt zo bovenuit steken uiteindelijk.

Hmpf de 2e afl viel me tegen. Ben wel blij dat Yassine door is!